Augmentatív és alternatív kommunikáció bevezetése értelmileg akadályozott gyermekek esetén

Enyedi, Fruzsina (2018) Augmentatív és alternatív kommunikáció bevezetése értelmileg akadályozott gyermekek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2018_Enyedi_Fruzsina_FBSTYG_SZ.pdf] PDF
2018_Enyedi_Fruzsina_FBSTYG_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Introduction of augmentative and alternative communication in case of children with moderate and severe intellectual disability

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

nincs megadva

Discipline

Teacher Training

Institute

Gyógypedagógus-képző Intézet

Specialization

gyógypedagógia

Fieldofstudy

értelmileg és tanulásban akadályozottak pedagógiája

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Varga, Dr. Imre
címzetes főiskolai tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2019. Jun. 11. 07:31
Last Modified: 2019. Jun. 11. 07:31
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/75110

Actions (login required)

View Item View Item