Az SZTE online marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata - Az SZTE honlap és a közösségi oldalakon való megjelenés értékelése az elsőéves hallgatók véleményének és információ-szerzési szokásainak tükrében

Nagy, Zoltán Gergely (2012) Az SZTE online marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata - Az SZTE honlap és a közösségi oldalakon való megjelenés értékelése az elsőéves hallgatók véleményének és információ-szerzési szokásainak tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2012_nagy_zoltan_gergely.pdf] PDF
2012_nagy_zoltan_gergely.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Investigation of the online marketing communication tools used by University of Szeged - Evaluation of the website of the University and its presence in social networks by freshmen's opinion and their information gathering habits

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

gazdálkodási és menedzsment

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Bajusz, Péter
pr-referens, Marketing és Kommunikációs Igazgatóság
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2016. Jun. 06. 14:38
Last Modified: 2019. Apr. 05. 09:39
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57180

Actions (login required)

View Item View Item