Nagy, Zoltán Gergely (2012) Az SZTE online marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata - Az SZTE honlap és a közösségi oldalakon való megjelenés értékelése az elsőéves hallgatók véleményének és információ-szerzési szokásainak tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2012_nagy_zoltan_gergely.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
Investigation of the online marketing communication tools used by University of Szeged - Evaluation of the website of the University and its presence in social networks by freshmen's opinion and their information gathering habits
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Bajusz, Péter
pr-referens, Marketing és Kommunikációs Igazgatóság
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2016. Jun. 06. 14:38 |
Last Modified: | 2019. Apr. 05. 09:39 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57180 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |