Niche marketing alkalmazása a kézműves élelmiszerek piacán : hogyan hatott a koronavírus az alkalmazott marketing mixre?

Kőműves, Hédi (2023) Niche marketing alkalmazása a kézműves élelmiszerek piacán : hogyan hatott a koronavírus az alkalmazott marketing mixre? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2023_komuves_hedi.pdf] PDF
2023_komuves_hedi.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (4MB)

English title

The use of Niche marketing on the Artisan food market : how did coronavirus affect the applied marketing mix?

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Engineering

Department

nincs megadva

Discipline

Engineering

Institute

Mérnöki Menedzsment és Ökonómiai Intézet

Specialization

élelmiszermérnök

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Lendvai, Edina
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 02. Engineering and technology > 02.10. Other engineering and technologies > 02.10.02. Food and beverages
05. Social sciences
Depositing User: Szerkesztő MK
Date Deposited: 2024. Dec. 13. 15:02
Last Modified: 2025. Apr. 01. 15:40
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/142589

Actions (login required)

View Item View Item