A hírnév, mint immateriális érték és fontossága a vállalatok életében

Tóth, Elizabet (2023) A hírnév, mint immateriális érték és fontossága a vállalatok életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2023_toth_elizabet.pdf] PDF
2023_toth_elizabet.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Reputation as an intangible value and its importance in the life of companies

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

kommunikáció- és médiatudomány

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Sződy, Ágnes
meghívott oktató
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.02. Organization studies: theory & strategy, industrial organization
05. Social sciences > 05.08. Media and communications
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2024. Dec. 04. 15:45
Last Modified: 2024. Dec. 04. 15:45
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/142499

Actions (login required)

View Item View Item