A tanulók iskolai beszédmegnyilvánulásainak lehetőségei az esélyegyenlőség megközelítésében : a hallássérült tanulók integrált nevelés-oktatása

Magyar, Enikő (2012) A tanulók iskolai beszédmegnyilvánulásainak lehetőségei az esélyegyenlőség megközelítésében : a hallássérült tanulók integrált nevelés-oktatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2012_magyar_eniko.pdf] PDF
2012_magyar_eniko.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (438kB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Discipline

Teacher Training

Institute

Alkalmazott Humántudományi Intézet

Specialization

nyelv- és beszédfejlesztő tanár

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Juhász, Valéria
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2024. Feb. 09. 11:26
Last Modified: 2024. Feb. 12. 09:08
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/138330

Actions (login required)

View Item View Item