Ignáczné Ribarics, Irén Edit (2012) Szociokulturálisan hátrányos helyzetű, iskolába lépő gyermekek szókincsének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2012_ignaczne_ribarics_iren_edit.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
Vocabulary analysis of first graders coming from socioculturally disadvantaged families
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék
Discipline
Institute
Alkalmazott Humántudományi Intézet
Specialization
nyelv- és beszédfejlesztő tanár
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Harasztiné Basch, Éva
adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2024. Feb. 08. 15:49 |
Last Modified: | 2024. Feb. 09. 13:30 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/138316 |
Actions (login required)
View Item |