Szociokulturálisan hátrányos helyzetű, iskolába lépő gyermekek szókincsének vizsgálata

Ignáczné Ribarics, Irén Edit (2012) Szociokulturálisan hátrányos helyzetű, iskolába lépő gyermekek szókincsének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2012_ignaczne_ribarics_iren_edit.pdf] PDF
2012_ignaczne_ribarics_iren_edit.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Vocabulary analysis of first graders coming from socioculturally disadvantaged families

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Discipline

Teacher Training

Institute

Alkalmazott Humántudományi Intézet

Specialization

nyelv- és beszédfejlesztő tanár

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Harasztiné Basch, Éva
adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2024. Feb. 08. 15:49
Last Modified: 2024. Feb. 09. 13:30
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/138316

Actions (login required)

View Item View Item