A hátrányos helyzetű tanulók verbális megnyilvánulásai a tanórákon

Hortobágyiné Stejszkál, Éva (2012) A hátrányos helyzetű tanulók verbális megnyilvánulásai a tanórákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2012_hortobagyine_stejszkal_eva.pdf] PDF
2012_hortobagyine_stejszkal_eva.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Disadvantaged Pupils’ Utterences in Classes

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Discipline

Teacher Training

Institute

Alkalmazott Humántudományi Intézet

Specialization

nyelv- és beszédfejlesztő tanár

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Juhász, Valéria
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2024. Feb. 08. 14:15
Last Modified: 2024. Feb. 09. 13:27
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/138313

Actions (login required)

View Item View Item