Hodos, Enikő (2022) Pedagógusok meglátása a rendbontó osztálytermi viselkedésről az általános iskola 1-4. osztályaiban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2022_hodos_eniko.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (787kB) |
English title
Elementary teachers' experiences with disruptive behavior in the classroom
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department
Szociál- és Fejlődéspszichológiai Tanszék
Discipline
Institute
Pszichológiai Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szabó, Éva Zsuzsanna
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Postgraduate education) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2023. Jul. 25. 08:58 |
Last Modified: | 2023. Jul. 25. 08:58 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/137237 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |