Pedagógusok meglátása a rendbontó osztálytermi viselkedésről az általános iskola 1-4. osztályaiban.

Hodos, Enikő (2022) Pedagógusok meglátása a rendbontó osztálytermi viselkedésről az általános iskola 1-4. osztályaiban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2022_hodos_eniko.pdf] PDF
2022_hodos_eniko.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (787kB)

English title

Elementary teachers' experiences with disruptive behavior in the classroom

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Szociál- és Fejlődéspszichológiai Tanszék

Discipline

Humanities

Institute

Pszichológiai Intézet

Specialization

pedagógiai szakpszichológus

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szabó, Éva Zsuzsanna
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Postgraduate education)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2023. Jul. 25. 08:58
Last Modified: 2023. Jul. 25. 08:58
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/137237

Actions (login required)

View Item View Item