Kis-Jakab, Tímea (2021) Az influencerek divattermékekhez kapcsolódó reklámhirdetéseinek netnográfiai vizsgálata és a fiatal követőik attitűdjére gyakorolt hatása az Instagramon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2021_kis_jakab_timea.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (864kB) |
English title
The netnography of the influencers’ advertising activity in the fashion products and its effect on their followers’ attitude on the Instagram
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Discipline
Institute
Üzleti Tudományok Intézete
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Kéri, Anita
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2022. Jul. 19. 11:54 |
Last Modified: | 2022. Jul. 19. 11:54 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/127014 |
Actions (login required)
View Item |