Kodálytól a „kulcskompetenciák” utolsó helyéig : a magyar zeneoktatás helyzete napjainkban

Huszár, Emőke (2010) Kodálytól a „kulcskompetenciák” utolsó helyéig : a magyar zeneoktatás helyzete napjainkban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2010_huszar_emoke.pdf] PDF
2010_huszar_emoke.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)
[thumbnail of 2010_huszar_emoke_biralat.pdf] PDF
2010_huszar_emoke_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (807kB)

English title

From Kodály to the Last Place of „Key Competences” : The Situation of the Hungarian Music Education at Present

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

közoktatási vezető

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Ormándi, János
főiskolai tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Postgraduate education)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
06. Humanities
06. Humanities > 06.04. Arts (arts, history of arts, performing arts, music)
06. Humanities > 06.04. Arts (arts, history of arts, performing arts, music) > 06.04.03. Performing arts studies (musicology, theater science, dramaturgy)
06. Humanities > 06.04. Arts (arts, history of arts, performing arts, music) > 06.04.03. Performing arts studies (musicology, theater science, dramaturgy) > 06.04.03.02. Music and musicology, history of music
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2022. Jan. 14. 13:54
Last Modified: 2022. Feb. 15. 12:12
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/121007

Actions (login required)

View Item View Item