Hátrányos helyzetű gyermekek az iskolában : a szociokultúrális-pszichoszociális ártalom-formák és hatásuk a gyermekre

Busa, Ferenc (2003) Hátrányos helyzetű gyermekek az iskolában : a szociokultúrális-pszichoszociális ártalom-formák és hatásuk a gyermekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2003_busa_ferenc.pdf] PDF
2003_busa_ferenc.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Teacher Training College

Department

Neveléstudományi Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

pedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Fáyné Dr. Dombi, Alice
főiskolai tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Sep. 27. 10:46
Last Modified: 2021. Sep. 28. 12:34
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/118868

Actions (login required)

View Item View Item