A lejtőn lefele azaz, hova vezet a kereskedelmi televíziózás közkedveltsége hazánkban?

Jándi, Enikő (2007) A lejtőn lefele azaz, hova vezet a kereskedelmi televíziózás közkedveltsége hazánkban? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2007_jandi_eniko.pdf] PDF
2007_jandi_eniko.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Downhill that is, where does the popularity of the commercial television in our country lead to?

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Közművelődési Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

művelődésszervező

Fieldofstudy

Média

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szirmai, Éva
főiskolai adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.08. Media and communications
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication > 05.08.04.04. Cultural studies, cultural diversity
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Feb. 09. 15:01
Last Modified: 2021. Feb. 11. 07:58
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/106079

Actions (login required)

View Item View Item