Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 174.

Bella, Csaba (2023) A gondnoksági perek a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gonda, Sára Anna (2022) Az intellektuális képességzavart mutató roma gyermekek tanulási problematikája, pedagógusaik nézőpontjának vizsgálatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Zoltán (2021) Az ingatlanárverés menete. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Csicsiri, Dominika (2021) Sajátos nevelési igényű gyermek nevelkedésének körülményei nevelőszülőknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Érsek, Éva (2021) Szakiskolai végzettségű tanulók elhelyezkedési lehetőségének felmérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Harmati, Imre Balázs (2021) Szociális farm támogatási attitűdjének vizsgálata Békés megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány, Mihály József (2021) A polgári perrendtartás alapelvei különös tekintettel a koncentrált pervitelt elősegítő rendelkezésekre. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Ruzsáné Bordás, Éva (2021) Érzékenyítés a gyulai középiskolás diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Göblyösné László, Éva (2020) Autizmussal élők lehetőségei az iskola után Bács-Kiskun megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kárász, Hunor Mátyás (2020) Az önvezető járművek szabályozása és annak jövőbeli kihívásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Fanni (2020) Szociális intézményben élő értelmileg akadályozott felnőttek életminőségének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halasi, Bence (2020) A gondnoksági perek aktuális kérdései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Anita (2020) A házassági perek aktuális kérdései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai-Nagy, Zoltán (2020) A nemzetközi ügyvédi irodák jogi szabályozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Forgácsné Pesti, Beatrix (2020) Értelmileg akadályozottsággal élő fiatalok munkára való felkészítésének lehetőségei a nyílt munkaerő piacon az -Ízlelő családbarát -étteremben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös Turu, Anita (2019) Romák helyzete Vajdaságban- Mentorprogram Horgoson. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehérvári, István (2019) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált és inkluzív nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Fanni (2019) Szociális intézményben élő értelmileg akadályozott felnőttek életminőségének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Zsuzsanna (2019) Tanköteles koron túli értelmileg akadályozott fiatalok életminőségének összehasonlító vizsgálata lakhatás szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Enyedi, Fruzsina (2018) Augmentatív és alternatív kommunikáció bevezetése értelmileg akadályozott gyermekek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Birgés, Éva (2018) Roma tanulók nevelési problémái, felzárkóztatási, esélyteremtési lehetőségeik, a kiskunhalasi Bernáth Lajos kollégiumban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyová, Szilvia (2018) A magyar gyógypedagógia és a szlovák speciális pedagógia megalapítói. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Petra (2018) Értelmileg akadályozott fiatalok és felnőttek szexuális nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Kracsun, Szimonetta (2018) A szociálisan hátrányos helyzetű tanulók fejlesztési lehetőségei Magyarkanizsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Erika (2017) Szakiskolát végzett tanulók utánkövetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Péter (2017) A sajátos nevelési igényű tanulók integrációjának jelenlegi helyzete és lehetősége, Gyula város iskoláiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsuzsanna (2016) „Egy titokzatos világ” - A 10-15 éves tanulásban akadályozott gyermekek, teljesítmény és viselkedészavarának hátterében szerepet játszó lehetséges okok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rapcsák-Keszi, Edina (2016) Roma gyermekek beszédsajátosságai, kommunikációs, szociális nevelés javaslatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rusznyák, Tímea (2016) Roma gyermekek iskolai sikertelenségének okai a Tisza Kálmán EGYMI 1-8. osztályaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Zoltán Richárd (2016) A bajai Készségfejlesztő Speciális Szakiskolai képzésben részt vevő tanulók terápiás foglalkozásai, a munkaerő-piaci integrációhoz szükséges munkatapasztalat szerzés céljából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Istvány, Krisztina (2016) A nagykőrösi Kőris Otthonban élő értelmileg akadályozott felnőttek szabadidős elfoglaltságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Ágnes (2016) Értelmileg akadályozott emberek életkörülményei intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vecsei, Edit (2009) Az integrált oktatás, mint személyiségfejlesztő hatás. Az integratív-képes iskola. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, József (2009) Az értelmükben akadályozott embertársaink intézményes élete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vámosi, Zoltán (2009) Fogyatékos emberek megjelenése és megjelenítése a filmen : Békés Megyei Fogyatékosok és Pszichiátriai Betegek Otthona a magyarbánhegyesi és a mezőkovácsházi Aranykapocs Alapítványt bemutató kisfilm. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Lászlóné (2009) Roma gyerekek oktatásának problémái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csonkáné Farkas, Anna Mária (2007) Az örökbefogadás jogi kérdései és helyzete Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krizsánné Bótos, Andrea (2007) Down-kóros gyermek, fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ónodi, Anikó (2007) Egy Dawn-szindrómás kisgyermek megsegítésének, fejlesztésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalamárné Kázár, Gabriella (2007) Hallássérült gyermekek fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fentősné Belléncs, Andrea (2007) A család és a társadalom felelőssége a gyermek szocializációjában, a gyermekkori bűnözés kialakulásában és a prevenció területén : gyermekkorú bűnelkövetők Zalaegerszegen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hörcsöki, Tamásné (2007) A családban megvalósuló értékekre nevelés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Tünde (2007) A látássérült gyermekek fejlesztési lehetőségei és pedagógiai kísérésük. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tihanyi, Szilvia (2006) Hangzóképzési zavarok az óvodáskor végéig, egészséges gyermek esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kátai, Zoltán (2005) Az első SOS Gyermekfalu Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ildikó (2005) Az élet és a gyermekvédelem problémái : dilemmák és döntések : esettanulmány alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gézárt, Lászlóné (2005) Az értelmileg akadályozott fiatalok munkába állításának lehetőségei, reális helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csizi, Tamásné (2005) Az értelmileg akadályozott fiatalok munkába állásának lehetőségei, reális helyzete Veszprémben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi, Bernadett (2005) Beszédfogyatékos kisgyermek megsegítésének és fejlesztésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Klemmné Zsidják, Magdolna (2005) Betekintés a gyermekvédelem múltjába és jelenébe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Andrea (2005) A Down - syndrómás gyermek fejlesztő pedagógiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Mihály Krisztiánné (2005) A Down kóros gyermekek fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Botyánszkiné Spigut, Katalin (2005) Down-kóros gyerekek korai fejlesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Krisztina (2005) A Down-kóros gyermek fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Orsolya (2005) A Down-kóros gyermek megsegítési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tódorné Kézsmárki, Ildikó (2005) Down-kóros gyermekek fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészárosné Török, Erzsébet (2005) Down-szindrómás gyermekek fejlesztésének lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Ágnes Erna (2005) Egy roma származású kisgyermek helyzete a csongrádi Széchenyi úti Bölcsődében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Havasiné Szűcs, Hajnalka (2005) Egy értelmileg akadályozott kisgyermek megsegítésének, fejlesztésének lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Zsuzsanna (2005) Esélyegyenlőtlenség : az iskola lehetőségei és korlátai a szociális kirekesztődés megelőzése érdekében (háttértényezők vizsgálata roma származású tanulásban akadályozott tanulók körében). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Orsolya (2005) Fejlesztés lovasterápiával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Godámé Forrás, Bernadett (2005) Fogyatékos gyermek fejlesztésének módszerei különös tekintettel a játékra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kolcsár, Attila (2005) Fogyatékos gyermek korai megsegítésének, fejlesztésének lehetőségei az inkluzív pedagógia módszereivel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Natália (2005) Fogyatékos kisgyermek (értelem) megsegítésének, fejlesztésének lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Géza (2005) Gyermek- és ifjúságvédelem Orosházán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Feketéné Török, Erzsébet (2005) Hallássérült gyermekek megsegítésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kása, Józsefné (2005) Hiperaktivitás és tanulási zavarok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Ferencné (2005) Hátrányos helyzetű gyermekek Mezőhegyes külterületein. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Miklós (2005) Integrációs törekvések a szegedi Fekete István Általános Iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Gábor (2005) Játék szerepe a gyógytestnevelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wolff, Ödönné (2005) Magyarországon, a családsegítésben, a gyermek - és ifjúságvédelem feladata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kutasi, Judit (2005) „Minden emberben van tehetség” : a Down-kóros gyermekek fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pulya, Ottilia (2005) Mozgásfejlődés és fejlesztés óvodás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mezeiné Szűcs, Erika (2005) MÁSKÉPPEN : a derekegyházi Ápoló Otthon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú, László (2005) "Nehezen nevelhető gyermekek integrációja egy dél-alföldi kisváros önkormányzati fenntartású általános iskolájában". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobosné Fekete, Andrea (2005) Nevelőszülőkhöz kihelyezett gyerekek helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspárné Megyeri, Teréz (2005) Tanulásban akadályozott gyermekek integrációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Major, Ildikó Ilona (2005) Terápiás fejlesztési lehetőségek a gyógypedagógiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Julianna (2005) A befogadó pedagógia szerepe a személyiségfejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veres-Lakosné Hérány, Mónika (2005) A családi élet és a társadalom működési zavarainak hatása a kábítószer fogyasztás kialakulására tizenévesek körében. Létezik-e hatékony prevenció? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zoltán (2005) A diákszervezetek kapcsolata a gyermekvédelemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati, Gábor (2005) A gimnáziumi tanulók iskolai terhelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dániel, Tibor (2005) A gyermekjóléti szolgálatok helye és szerepe a gyermekek védelmének rendszerében : a szabadkígyósi Gyermekjóléti Szolgálat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Kis, Edit (2005) A hagyományos és hivatásos nevelőszülőség elmélete és gyakorlata, azonosságok és különbségek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koltainé, Justin Julianna (2005) A halmozottan fogyatékosok mindennapjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Istvánné (2005) A játék jelentősége a gyermek személyiségének fejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zoltánné (2005) A korai életkorban elszenvedett környezeti ártalom hatása és leküzdésének folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benkőné Labancz, Ilona (2005) A megyei gyámhivatalok helye és szerepe a gyermekvédelem rendszerében (Békés megye). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fintorné Miklós, Ildikó (2005) Értelmi fogyatékos gyermekek megismerése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Gusztávné (2005) A részképesség zavarral küzdő gyermekek fejlesztése normál csoportban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ráczné Kovács, Erzsébet (2005) A sport szerepe a sérült gyermekek fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Godár, Péter (2005) A tanulás és magatartási zavarok kognitív terápiája : a Sindelar program. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kabainé Cseresnyés, Ágnes (2004) „Az Élet él és élni akar” : prevenció a magzati életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Apáti, Kata (2004) Diszlexia napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Bartosek, Orsolya (2004) Mozgásfejlesztés Dévény-módszerrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, József (2004) Stresszhatások a családban és az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyközi, Ferenc (2003) Autizmus Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztúry, Nóra (2003) Down - syndróma. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Opauszki, Zita (2003) Egy Down-kóros gyermek nevelése intézeti keretek között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Orsolya (2003) Egy értelmileg akadályozott fiatal életútja - jövőképe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jeneiné Horváth, Zita (2003) Szegvári Óvoda és Nevelőotthon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lászlóné Pavlik, Zsuzsanna (2003) Vagyonkezelés a gyermekvédelmi szakellátás rendszerében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szpisjak, Jánosné (2003) A gyermekelhelyezés és a kapcsolattartás szabályozása és megvalósulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Répási, Judit (2003) A gyermekjóléti szolgálatok helye és szerepe a gyermekek védelmének rendszerében : (a Mezőberényi Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vígh, Ildikó (2003) Értelmi akadályozottság a Down-kór esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rábai, Szilvia (2003) A táncterápia fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Sándorné (2002) Autizmus. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné dr. Szűcs , Erzsébet (2002) Az egynapos sebészet, mint költségcsökkentő módszer a magyar egészségügyben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Mária (2002) Az átlagtól elmaradó fejlődésmenetű gyermekek speciális pedagógiai ellátása : az integrációs törekvések megvalósítása adott intézményen belül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Szilvia (2002) Az átlagtól elmaradó fejlődésmenetű gyermekek speciális szükségletei : a tanulási nehézségek korai felismerésének lehetőségei, a fejlesztés perspektívái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Szilvia (2002) Az átlagtól elmaradó fejlődésmenetű gyermekek speciális szükségletei : a tanulási nehézségek korai felismerésének lehetőségei, a fejlesztés perspektívái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baldáné Almási, Szilvia (2002) Az értelmileg akadályozott fiatalok elhelyezkedési esélyei : (Iskolai felkészítés és munkába állás). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Körömi, Edina (2002) Battonyai SOS - Gyermekfalu megalakulásának története és működése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Törökné Hajdú, Andrea (2002) Békés megye gyermekvédelmének története a kezdetektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Gabriella Mónika (2002) Családi és iskolai konfliktusok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsány, Sándorné (2002) Down syndromával élő kislány fejlesztésének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kisfalvi, Angéla (2002) Down-gyermek a családban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gézárt, Nikolett (2002) A Down-szindrómás gyermekek korai gondozásának lehetőségei és speciális fejlesztésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szarvas, dr. Tibor (2002) Egy városi szakrendelő Közhasznú Társasággá alakulásának lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Halma, Sándor (2002) Korunk társadalmi problémája: a kábítószer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andrusik, Anita (2002) Közvetlen verbális emlékezet (homogén gátlás) vizsgálata dyslexia veszélyeztetett nagycsoportos óvodásoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tyukodi, Marianna (2002) Mozgáskorlátozottság. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztes, Attila (2002) Pszichogén tünetképződés a kisiskolás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsi, Dr. László (2002) Rendelő nyitása marketing és gazdasági szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Remeczki, Nóra Katalin (2002) "Szeressétek a gyermekeimet!". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Siprikó, Tibomé (2002) Tanulásban akadályozott gyermekek a középfokú oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tuska, János (2002) Terápiás fejlesztési lehetőségek a gyógypedagógiában : az értelmi akadályozottsággal élő gyermekek terápiás célú gyógylovagoltatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogné Molnár, Tímea (2002) A beszédfejlődés, és a beszédhibák okai, tényezői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Barbara (2002) A gyermekkori beszédhibák és fejlesztésük. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hégely, Beáta (2002) A hallássérült kisgyermek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Locskainé Szabó, Ildikó (2002) A hivatásos nevelőszülői rendszer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pallagi, Anna (2002) A leggyakrabban előforduló beszédhibák kisgyermekkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Páliné Grónai, Edit (2002) A rendőrség szerepe a gyermekvédelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dániel, Katalin (2002) Értelmileg akadályozott felnőttek lakóközössége Gyulán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dániel, Katalin (2002) Értelmileg akadályozott felnőttek lakóközössége Gyulán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zoltán (2002) A sérült kisgyermek játékának és szabadidő tevékenységének hasznos eltöltése a személyiségfejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budavári, Anikó (2001) Az akadályozott és ép gyermekek együttnevelése, az integrált fejlesztés lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aratóné Németh, Rita (2001) Az integrációs törekvések megvalósítása az óvodai nevelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kacsari, Zsolt (2001) Diagnózistól a „Jövő Házáig” - Az autizmus -. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Harkai, Gabriella (2001) A Down-kóros gyermekek fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Mónika (2001) A Down-kóros gyermekek fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jámbor, Lajosné (2001) A Down-szindrómás gyermekek fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Héthy, Katalin (2001) Hallássérültek habilitációja egy bentlakásos intézményben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pappné Füzesi, Krisztina (2001) Kábulat avagy Kábítószer-fogyasztó fiatalok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Suchné Veres, Mariann (2001) Terápiás fejlesztési lehetőségek a gyógypedagógiában. A tanulásban akadályozott tanulók terápiás célú lovagoltatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Mihály (2001) „A hallássérült gyermekekről napjainkban”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár, Attiláné (2001) A hallássérült kisgyermek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magony, Béla (2001) A ló, mint a komplex terápiás kezelési lehetőségek egyik eszköze, és szerepe a pszichésen és szomatikusan sérült egyének gyógyításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné Barabás, Julianna (2001) A múlt értékei, a jelen problémái, a jövő útjai : dilemmák és döntések a gyermekvédelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ökrösné Csüllög, Mária (2001) A szegénység szubkultúrájából fakadó másság megismerése, kezelése. Integrációs törekvések megvalósítása egy adott intézmény keretein belül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Emese (2000) Az kóros értelmi fogyatékosság csoportosítása a zigopátiától a fetopátiáig. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csatári, Adrienn (2000) Kepésségfejlesztő programkidolgozása egy XVI. kerületi iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mester, Sándor (2000) Magatartási, tanulási zavarokkal küzdő gyermekek megsegítése a délutáni tanulmányi munkában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Zsófia Erika (2000) A Szegedi Kis István Református Gimnázium története, működése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Veress, Tímea (2000) Értelmi fogyatékos a mi világunkban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Perlaki, Andrea (1999) Az üvegbúra megrepedt : egy autista gyermek fejlesztésének lehetőségei. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kőhalmi, Eszter (1999) Beszéljünk róla: hallássérültekről az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balogh, Anikó (1999) A Down-korról. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nógrádi, Mónika (1999) A Down-szindrómás gyermekek korai gondozásának jelentősége és speciális fejlesztésének lehetőségei. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabadosné Füri, Éva (1999) Enyhe fokban sérült, tanulásban akadályozott gyermekcsoport bemutatása. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Faragó, Zita (1999) Gyakori beszédhibák az általános iskola alsó tagozatában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Karácson, Sándor (1999) Lakóotthoni forma megvalósítása Tarhoson. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nacsa, Henrietta (1999) MÁS – KÉP(P). Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szász, Szilvia (1999) Szabadidő az értelmi akadályozottsággal élő gyermekek életében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Labanics, Mária (1999) A mándoki Ápoló Gondozó Otthon története. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bondár, Ildikó (1999) A sérült kisgyermek játékának személyiségfejlesztő szerepéről. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kiss, Sándorné (1999) A tanulásban akadályozott enyhe értelmi fogyatékos gyermek fejlődése, iskoláztatási lehetőségei az iskoláskor alsó szakaszában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kelemen, Miklósné (1998) Békés Megye Képviselő-testülete Egyesített Gyermekvédelmi és Gyógypedagógiai Intézményének története. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bujdosóné Urbán, Mónika (1998) Innovációs törekvések Békés megye Képviselő-testülete Egyesített Gyermekvédelmi és Gyógypedagógiai Intézményében Tarhoson. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Győrfi, István (1998) Korunk problémája: A fiatalkori bűnözés. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lengyel, Zsuzsanna (1998) A nehezen kezelhető gyermek az iskola és a család viszonylatában (Figyelemzavar és hiperaktivitásos tünetcsoport - ADD -). Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Molnár, Miklós (1994) Gondolatok a másság problémájával küzdő értelmileg akadályozott tanulók, fiatalok neveléséről és a társadalmi integráció helyzetéről. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Laurinyecz, Andrásné (1993) Egy kicsit más, mint a többi Egy POS-gyermek mindennapjai az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hargitai, Zsolt (1991) 12-14 éves tanulók testnevelés tantárgyhoz kötődésének vizsgálata. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

This list was generated on 2024. április 28. 03:00:16 CEST.