Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 47.

Szabad, Laura (2021) Az angol beszédkészség fejlesztő értékelése középiskolásokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lipcsei, Tímea Anett (2020) A nyelvtanulási motivációt eredményesen befolyásoló osztálytermi tényezők vizsgálata az angolórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Robotkáné Kis-Molnár, Edit (2020) A probléma alapú tanítás a földrajzban Egy PBL projekt 10. és 14. osztályos tanulókkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Zsuzsa (2019) Az Országos kompetenciamérés megítélésének, érzékelt hatásainak vizsgálata pedagógusok körében Csongrád megye általános és középfokú iskoláiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Márta (2019) A fejlesztő értékelés alkalmazási lehetőségei angol órán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhászné Fekete, Angéla (2019) Írásbeli szövegalkotás fejlettségének és fejlődésének vizsgálata a 6. és 8. osztályos német célnyelvi mérés eredményei alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Balázs (2018) Genus im Deutschen : Ein Trainingsprogramm und die Messung seiner Effektivität. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Flach, Fanni Paula (2018) Induktív és deduktív gondolkodási képességekfejlesztése fizika tantárgyi tartalmakkal a 9. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál-Podrácz, Gyöngyi (2018) Kooperatív módszerek alkalmazásának eredményessége a földrajz tanításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gazdag, Regina (2018) Nyelvoktatási módszerek hatékonyságának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Balázs (2018) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gábor (2018) A csoportdinamika hatása a motivációra az idegennyelv-oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hasúr, Zsuzsanna Rita (2018) A rendszerezőképesség fejlesztése a biológia órán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujszászi, Katinka (2018) A tanulási motivációt és az idegennyelv - tanulási motivációt befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gunics, Zsófia (2017) Az osztálytermi környezet jellemzői a célorientációs elmélet alapján irodalom tantárgyhoz kötődően kilencedik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Kiss, Györgyi (2017) Német nyelvi szövegértés mérése egy kéttannyelvű általános iskola négy évfolyamán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csapó, Fanni (2017) A fejlesztő értékelés lehetőségei a latin tantárgy keretében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Júlia Etelka (2017) A mérő- és a fejlesztőfeladatok alkalmazási lehetőségei a történelem tantárgy keretében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Krisztina (2016) Az idegen nyelv tanulását befolyásoló tényezők a tanulók egyéni jellemzői alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kállai, Krisztián Roland (2016) Az osztálytermi környezetre vonatkozó tanulói percepciók összehasonlító vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Viktória (2016) Az állampolgári kompetencia fejlesztése a történelemtanításban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Adrienn (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Adrien (2016) A fejlesztő értékelés alkalmazása a német nyelv tanítása során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Héjjáné Dohányos, Edina Mária (2016) A korai idegennyelv-oktatás helyzete és annak hatékonyság-vizsgálata az óvodások és az általános iskolás tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ujszászi, Katinka (2016) A tanulási motivációt és az idegennyelv-tanulási motivációt befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Viktória (2015) A szövegértés fejlesztésének lehetőségei a történelem tantárgy keretében 7. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Zoltánné (2014) Az induktív és deduktív gondolkodás fejlesztése és fejlettségének mérése, értékelése általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Petronella Ilona (2014) Az iskolán belüli szelekció és néhány háttértényező hatása az angol nyelvi olvasási készség fejlettségére az általános iskolások körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Wiandt, Péter (2014) A fizikában használt képletek ismeretének és alkalmazásának empirikus vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tary, Blanka (2014) A magyarországi angol nyelvoktatás helyzete és hatékonyabbá tételének lehetősége a kooperatív tanulással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hack, Anita (2014) A motiváció szerepe a hatékony idegennyelv-tanulásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Beáta Zsuzsanna (2014) A mozgóképi szövegértés képesség vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujszászi, Katinka (2014) A tanulási motivációt és az idegennyelv-tanulási motivációt befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaszás, Judit (2013) Az íráskészség fejlesztő értékelésének lehetőségei idegennyelv órán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Steinbachné Bobok, Anna Ilona (2013) Fejlesztő értékelés az angol órán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Székely, Mária (2013) Német nyelvi olvasásértés vizsgálata nyolcadik osztályosok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Johanna Katalin (2013) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kapronczai, Éva (2013) A Zöld Út nyelvvizsga oktatásra gyakorolt hatásának vizsgálata vizsgáztatók kérdőíves felmérése alapján. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Anita (2013) A csoportdinamika szerepe az idegennyelv-oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Johanna Katalin (2013) A fejlesztő értékelés alkalmazási lehetőségei a matematika tantárgy keretében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Józsa, Márta (2013) A két tannyelvű oktatás jellemzői, hatékonysága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szeicz, Bettina (2013) A kétszintű német érettségi tudáskoncepciójának és eredményeinek elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patai, Jolán (2013) A matematikai szövegesfeladat-megoldó képesség fejlődésének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Attila (2012) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujszászi, Katinka (2012) A tanulási motivációt és az idegennyelv-tanulási motivációt befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nádas, Nóra (2011) Az idegen nyelv eredményes tanítását és tanulását befolyásoló tényezők vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aczkov, Adriána (2011) A nyelvtanulási orientáció és a nyelvtanulási motiváció angol, német és spanyol nyelvtanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 28. 12:09:40 CEST.