Az induktív és deduktív gondolkodás fejlesztése és fejlettségének mérése, értékelése általános iskolában

Tóth, Zoltánné (2014) Az induktív és deduktív gondolkodás fejlesztése és fejlettségének mérése, értékelése általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2014_Tóth_Zoltánné_TOZUABB_SZE_SZ.pdf] PDF
2014_Tóth_Zoltánné_TOZUABB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Development and evaluation of inductive and deductive reasoning in elementary school

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Specialization

pedagógiai értékelés és mérés tanára

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Vígh, Dr. Tibor
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Apr. 24. 08:45
Last Modified: 2016. May. 23. 10:47
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/52251

Actions (login required)

View Item View Item