Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 120.

Ördög, Mihály Tibor (2010) Az életvitel jelentősége az egészség megőrzésében. A „monitor-generáció” életre nevelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gajdács, Edina (2009) Az egészséges táplálkozás szerepe Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soósné Komlósi, Erzsébet Edit (2009) Az egészségnevelés háttértényezői a Varga Tamás Általános Iskola felső tagozatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simonné Wettstein, Judit (2009) Az életvitel jelentősége a gyermeki fejlődés szempontjából (0-6. életév). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyepesi, Antal (2009) Az életvitel jelentősége az egészség megőrzésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Ibolya Edit (2009) Az életvitel jelentősége az egészség megőrzésében. Az élet szeretete, a boldogságra nevelés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komlósi, Péter (2009) Az életvitel szerepe az egészség megőrzésében 10-14 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Rózsa Mária (2009) Az életvitel és a nevelés hatása az egészséges életmód kialakítására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vizes, Tamás (2009) Csak természetesen-а környezeti nevelésről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Lászlóné (2009) Drámapedagógia a gyakorlati nevelőmunkában. Hogyan használják fel Békéscsabán az általános- és középiskolában a drámapedagógia által nyújtott lehetőségeket a szocializáció kompetencia segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gargya, Balázs (2009) Drámapedagógia kialakulása, fejlődése a színház hatására a 18. századtól. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Istvánné (2009) Egészséges Életmódra Nevelés Iskoláskorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi, Balázs (2009) Egészséges életre nevelés középiskolás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vadászné Kiss, Barbara (2009) Egészségre nevelés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Györgyné (2009) Szabadidő-szervező lehetőségei a tanulók egészséges életmódra nevelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Judit (2009) Táplálkozás jelentősége az egészséges életvitel megőrzésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tiringer, Tímea Kornélia (2009) Van-e kiút a média világából? : televízió helyett tánc és dráma gyermekkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lapat, Adrienn (2009) A családi szocializáció hatása a gyermek életvitelére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Andrea (2009) A prevenció fontossága a fiatalok egészségmegőrzésének szempontjából : a 20-30-as korosztály egészségmagatartása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Werner, Pálma (2009) A preventív "drámatorna". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lencse, Kitti (2009) Értékünk az egészségünk. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Dolli (2008) Az integráció jelenlegi helyzete Makó valamennyi általános iskolájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuricza, Terézia (2008) Az iskola és a család egészségnevelése általános iskolás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kormos, Anita (2008) Az iskolai egészségnevelés jelentősége, hatása a tanulók személyiségfejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fajó, Csilla (2008) Az úszás, mint mozgásterápia a tanulási nehézséggel küzdő gyermekeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tápai, Rita (2008) Egészséges életmódra nevelés : egészséges életmódra nevelés az óvodáskor és iskoláskor átmenetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Gabriella (2008) Egészséges életre nevelés iskoláskorban: a serdülőkör veszélyei (drog és alkohol). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Miklós, Tamás (2008) Fogyatékos és ép gyerekek együttnevelésének története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Edit (2008) Helyes étkezési szokások kialakítása gyermekkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Anikó (2008) Integráció : megszülettél, hogyan tovább? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Gyöngyi Ildikó (2008) Mentálhigiéné az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkasné Vaspöri, Veronika (2008) A családi szerepek hatása a gyermek szocializációjára napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

András, Judit (2008) A drámapedagógia gyakorlati alkalmazása a dunapataji általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Plézerné Tósoki, Anikó (2008) A drámapedagógia mint lélek-öröm-játék. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáncsos, Katalin (2008) A hátrányos helyzetű és nehezen nevelhető gyermek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kapuvári, Adrienn (2007) A 14-18 éves fiatalok mentális helyzetének vizsgálata Zalaegerszegen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Enikő (2007) Az egészségtudatos táplálkozás fontossága : Zalaegerszegen végzett felmérés 8. osztályos gyermekek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Janó, Gáborné (2007) Az integráció, az integrált oktatás szükségessége és feltételei : /pozitív példa a szentesi Klauzál Gábor Általános Iskolában/. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi, Gyöngyi (2007) Az iskolába lépés, és az iskolai élet mentálhigiénés vonatkozásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tornyi, Sándorné (2007) Az öko-iskolák szerepe a környezeti nevelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Klára (2007) Családi szocializáció zavarai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benedek, Szilvia (2007) Egészségnevelés a serdülőkorban. Összehasonlító vizsgálat a 12-14 éves korosztály körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oláhné Kolozsi, Mónika (2007) Kincsesház Általános Iskola Hódmezővásárhely : képességfejlesztés másképp. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benkéné Dörmer, Hilda (2007) Prevenció és felvilágosítás jelentősége a csongrádi általános iskolák körében. Összehasonlító elemzés a dohányzásról, mint magatartásformáról ezen iskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Máténé Vipler, Henrietta (2007) A Zalaegerszegi Mentálhigiénés Központ tevékenységének a bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lázárné Rozgonyi, Bernadett (2007) A kábítószer, mint a XXI. század devianciája? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Tóth, Erzsébet (2007) A roma tanulók beilleszkedése az iskolában : a kompetencia-alapú oktatás hatékonysága a roma diákok iskolai beilleszkedésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Mihály (2007) Értékekre és európaiságra nevelés idegen nyelvi táborban : (9-22 éves korú tanulók és diákok részvételével). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Balika, Nikoletta (2007) A szülő alkoholizmusának hatása a családban felnövekvő gyermekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sóti, Richárd (2007) A versenysport személyiségfejlesztő hatása egy válogatott úszó példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sáfámé Molnár, Ildikó (2007) Óvodai egészségnevelés feladatait befolyásoló családi tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajnal, Eszter (2006) Egészséges életre nevelés általános iskola felső tagozatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Büte, Zsolt (2005) Andragógia : a média jelentősége a felnőttnevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó, Gábor (2005) Az anya felelőssége születendő gyermeke egészségéért. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dóczi, László (2005) Az edzőtermek világa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Süliné Juhász, Márta (2005) Az egészséges életmódra nevelés a középiskolások körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dömsödiné Benkő, Lenke (2005) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei az Orosházi Általános Iskolák felső tagozatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Anikó (2005) Az egészségnevelés feladata és jelentősége ifjúkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Basits, Gábor (2005) Bentlakásos intézmények Hódmezővásárhelyen 1947-től napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdősi, Krisztina (2005) Egészséges életmódra nevelés iskoláskorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kanton, Attila Zsoltné (2005) Romák a pedagógiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, László (2005) Szentesiek összehasonlító életmód vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Radics, Kata (2005) A drámapedagógia helyzete a szarvasi általános iskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Majoros, Gabriella (2005) A felnőttek tanulását akadályozó és a tanulási módszereket befolyásoló tényezők : (tanulást befolyásoló tényezők a gépjárművezetés elméleti és gyakorlati tanulása közben). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Ildikó (2005) A felnőttképzés fejlődése, áttekintő helyzete a rendszerváltozás utáni Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gabriella (2005) A felnőttképzés jelentősége a Homokhátságon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Traj, Ilona (2005) A felnőttoktatás helyzete napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csemák, Attila (2005) A hódmezővásárhelyi hajléktalanok társadalmi helyzete és reintegrációs lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ballér, Barbara (2005) A sport, azon belül a judo személyiségfejlesztő hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Végh, Zoltánné (2005) A szentesi Horváth Mihály Gimnázium irodalmi-drámai tagozatának múltja és jelene. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tódor, Zoltán (2004) Andragógia : (felnőttoktatás jelenlegi helyzete Szentesen). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szlávy, Mária (2004) Az "örömhír" hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csendes, Erzsébet Edina (2004) "Az alkohol öl, butít és romlásba dönt" : vizsgálatom tanulságai a 8. osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács, Petra (2004) Az iskolai drogmegelőzés indokoltsága és szükségessége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Tamás (2004) Bűnmegelőzés és a "dohányzás, alkohol, drog, aids" program. : (D.A.D.A.). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Porubszky, Szabolcs (2004) Drog Zala megyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czenéné Zsolnai, Irén (2004) Drogprevenció- avagy a felnőtt társadalom felelőssége a fiatalkori (14-20 év) drogfogyasztás megelőzése érdekében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyilas, Ilona (2004) Drámapedagógia a személyiségfejlődés tükrében : drámafoglalkozások a Csödei alkotótáborban, személyiségjegyek kialakulása avagy a közösség ereje, az alkotás öröme "csak szárnyak" kilenc napig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ombodi, Csilla (2004) Drámapedagógiai eszközök szerepe az iskolai nevelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karkus, Erika (2004) Egészséges életmódra nevelés az általános iskola 8. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takácsné Monostori, Mária (2004) Fiatalkorú devianciák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Gréta (2004) A Gordon-módszer alkalmazásának tapasztalatai egy napközis csoportban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Méhes, Matild Klára (2004) Istennek, hazának, tudománynak... : az egyházi oktatás és nevelés helyzete és feladatai, egy vizsgálat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné Szalay, Bernadett (2004) Korunk károsító szenvedélye: a drog. Drogprevenciós lehetőségek gyakorlati példák tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Antalné Csiszler, Edina (2004) Kábítószer veszélyeztetettség hazánkban, különös tekintettel a zalaegerszegi fiatalkorúakra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Donkó, Márta (2004) Német nyelv oktatása az általános iskolák 4. osztályában : egy vizsgálat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

György, László (2004) Szenvedélybetegségek megelőzése az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tarné Tóthfalussy, Zsuzsanna (2004) A Waldorf-pedagógia időszerűsége napjainkban : összehasonlító szorongásvizsgálat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pelyhe, Nóra (2004) A drámapedagógia és a pszichodráma módszerének alkalmazási lehetőségei a nevelőtanár munkájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berta, Renáta Andrea (2004) A játék rabjai avagy Szabadulás a játékszenvedély útvesztőiből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Holecska, Alíz (2004) A játékszenvedély és hatása az emberi személyiségre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bedő Sándorné Becze, Zsuzsanna (2004) A mozgóképek üzenete : a televíziós médiaszövegek hatása a serdülőkre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida-Szűcs, Istvánné (2004) Örökbefogadás elmélete és gyakorlata : az örökbefogadás dilemmái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csemyánszky, Erzsébet (2002) A Bács-Kiskun megyei pedagógiai könyvtárak rendszerré szerveződésének lehetősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nacsa, Jánosné (1995) A Hódmezővásárhelyi Tarjáni Általános Iskola története (az államosításig). Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Baksai, Gabriella (1994) A nyelvoktatás módszerei. A kommunikatív nyelvoktatás egyik lehetősége: a szerepjáték. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Abonyi, Klára (1993) Cserkészet és pedagógia. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Erdeiné Csonka, Orsolya (1993) Grafológia, mint a tanulói megismerés egyik formája. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pecze, Orsolya (1993) Hogyan használható fel a drámapedagógia a matematika tantárgy általános iskolai oktatásban? BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Berényi, Andrea (1993) Kapcsolatom a drámapedagógiával. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Zsigri, István (1993) Miként befolyásolja a tanár személyisége a tanulók tantárgy iránti érdeklődését? (Ki a jó tanár?). Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Eperjesi, László (1993) "Nem a szó számít" /Allan Peare/. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kenderné Szentesi, Melinda (1993) Tanítás - tanulás kreatív módon. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nagy, Mária (1993) A dramatikus nevelés. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nagyné Varga, Ágnes (1993) A pedagógus személyisége hogyan befolyásolja a tanár—diák kapcsolatot — a növendékek elvárásai. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

de Jonge, Norbert (1993) A pedagógus személyiségének szerepe a tanulok tantárgyhoz való kötődésében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bíró, Etelka (1992) Általános iskolás gyermekek életképeiben a játékformák megnyilvánulásának vizsgálata. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fodor, Emese (1992) A szemléltetés szerepe az általános iskolai földrajz tantárgy tanításában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Papp, Ferenc (1991) Adatok és észrevételek a nevelőintézeti nevelés köréből. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nyikos, Ildikó (1991) Az úszás hatása a 12-14 éves gyermekek egyes személyiségjegyének fejlődésére. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nagy, Krisztina (1991) "Egy alapítvány, két alapító" A szeghalmi Péter András Gimnázium létrejötte és története 1926-tól 1948-ig. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács, Gabriella (1991) Veszélyeztetett és hátrányos helyzetű gyermekek a családban és az általános iskola V. és VI. osztályában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nyári, Mónika (1991) A Waldorf-pedagógia elterjedési lehetősége Magyarországon. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bojtos, Ildikó (1991) A nehezen nevelhető gyerekek problémái. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csongrádi, Krisztina (1991) A tehetséges tanulók felismerése személyiségjegyek alapján. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Olasz, Petra (1991) A veszélyeztetett és a nehezen nevelhető gyermekek az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sándorné Pusztai, Erika (1990) Családkép és szociális szerepek kialakulása állami gondozott és családban felnőtt gyerekek esetében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pásztor, Katalin (1990) Differenciálás a magyar nyelvtan órán. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Földes, Ferenc (1990) A Szegedi Baross Gábor Gimnázium 552. sz. Petneházy Dávid cserkészcsapatának története. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kósa, Erzsébet (1990) A szegedi makkosházi és tápéi általános iskola 7. osztályos tanulóinak te(s)ti fejlettségének és személyiségének vizsgálata. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

This list was generated on 2024. május 15. 15:21:59 CEST.