Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 37.

Fehérváry, Gabriella (2022) Akik maradtak: Magyar pedagógusok pálya-elköteleződési motivációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Biszak, Borbála Eszter (2022) Altruistábbak-e, akik elégedettebbek önmagukkal? : az altruizmus és az önértékelés összefüggéseinek vizsgálata 18 éven felüliek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kenderesi, Mariann (2022) Mi állhat az iskolai sikeresség hátterében, avagy az iskolai sikerességet támogató pszichés erőforrások vizsgálata gimnáziumi tanulók körében egy keresztmetszeti és hosszmetszeti kutatás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh Péterné Adamovits, Judit (2022) Munkahelyi kiégés vizsgálata a Biztos Kezdet Gyerekházakban dolgozó munkatársak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hodos, Enikő (2022) Pedagógusok meglátása a rendbontó osztálytermi viselkedésről az általános iskola 1-4. osztályaiban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Orsolya (2022) Tanári munkaértékek vizsgálata a kiégés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Joóné Ladányi, Ildikó (2022) A kapunyitási pánik, a tanulmányi motiváció és a társas támogatás összefüggéseinek a vizsgálata egyetemista fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laczkó, Brigitta Mária (2022) A kiégés és a munkahelyi tényezők összefüggéseinek vizsgálata gyógypedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné, Máté Zsuzsa (2022) A pedagógus pálya vonzása és kihívása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, Alexandra (2022) A pedagógusok hozzállása a tanulók iskolai kudarcához. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Judit (2022) A tanári motiváció és a kiégés kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lopatovszkiné Kasza, Éva Zsuzsanna (2021) A 2020-as karantén hatása az iskolával kapcsolatos attitűdre, valamint a gyermeki viselkedésre, különös tekintettel az ADHD-ben érintett tanulókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ringler-Szabó, Irén (2021) Az online-tanulás és a vonásoptimizmus összefüggéseinek vizsgálata egészséges serdülők mintáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadi, Ferenc (2021) Kockázatvállalási attitűd az időperspektíva és reziliencia tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Várkonyi, Beáta (2021) A hatékonyság és a stressz vizsgálata a Waldorf- és az állami iskolákban tanító pedagógusok körében a karantén idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsivkov, Alen (2021) A perfekcionizmus, szorongás és az önértékelés a középiskolai diákok tanulmányi eredményeire való hatásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komor-Kerekes, Dóra (2021) A rumináció, az énhatékonyság, valamint a munkahelyi követelmények és erőforrások összefüggéseinek vizsgálata a tanári kiégés tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rajki, Anna Lúcia (2021) A tanári kiégés jelensége és megelőzésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dénes, Gergő (2021) A tanári pályamotiváció és a tanári munka nehézségeinek kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erős, Márton Attila (2020) A kiégés-szindróma és a munkahelyi érték-kongruencia összefüggéseinek vizsgálata a versenyszférában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szántai, Levente József (2020) A labdarúgó specifikus felelősségérzet és gondolkodásmód jellemzői serdülőkorú sportolóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Alter, Emese (2020) A leendő első generációs értelmiségi hallgatók egyetemi helyzetének vizsgálata kvalitatív és kvantitatív módszerrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vereczkey, Katalin (2020) A normák és az iskolai kötődés szerepe az agresszív viselkedésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Erzsébet (2020) A proszociális és az agresszív normák megjelenése és kapcsolatai középiskolás diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Margitay, Orsolya (2020) A serdülőkori egészségmagatartás és tanulmányi teljesítmény pszichológiai összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vetró, Adrienn (2020) A sportolás hatása a kiégésre orvosok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Joóné Ladányi, Ildikó (2020) A tanári kiégés vizsgálata a leterheltség és az énhatékonyság függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szappanos, Csilla (2019) Az észlelt kontroll szerepe a tanári kiégésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kurityák, Csenge (2019) A Georgia School Climate Inventory pszichometriai jellemzői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kenderesi, Mariann (2019) A diák kiégés vizsgálata az iskolai és személyes tényezők függvényében: Az iskolai követelmények és erőforrások és a reziliencia kapcsolata a kiégéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kun-Szabó, Márta (2019) A kiégés vizsgálata egyetemi hallgatók körében az elköteleződéssel és a tanárok kiégésének észlelésével összefüggésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bajtai, Réka (2019) A kiégés és munkaértékek kapcsolata pedagógusoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bobor, Péter (2019) Általános és középiskolai pedagógusok kiégésének vizsgálata a kollektív hatékonyság, valamint a tanári kiégés percepciójának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gali, Eszter (2019) A munkaértékek és a kiégés kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bátor, Bettina Anikó (2019) A pedagógus kiégés vizsgálata a munkahelyi stresszorok, az észlelt kontroll és a munkával való elégedettség tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korláth, Petra Nóra (2019) A pedagógus pálya nehézségei, a tanári kiégés, és a Mindset kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zority, Jelena Lea (2019) A szülői mindset szerepe a tanulási zavarral küzdő (SNI státuszú) tanulók tanulmányi eredményességében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 27. 10:35:26 CEST.