Up a level |
Domján, Judit Alexandra (2023) Fenntarthatóság a városi közlekedésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bouabid, Nermine (2023) A Machine Learning Approach to Predicting the Movements of Green Bond Indices Using Conventional Financial Market Indices. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér, Nikol Peggy (2022) Az iPhone telefonok tulajdonosi közösségének jellemzői a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Máté (2022) Hogyan változtatta meg a zenefogyasztási szokásokat a digitális fejlődés? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sallay, Fanni (2022) Legszebb öröm a söröm- A Z generáció sörfogyasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyöngyösi, Nóra Magdolna (2022) Lisztérzékenyek fogyasztói szokásai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Medvegy, Rebeka Dóra (2022) A bizalom meghatározó szerepe a megosztáson alapuló gazdaságban, valamint a Covid-19 világjárvány erre gyakorolt hatása az Oszkár telekocsirendszer platform példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csöme, Renáta (2022) A féktelen fiatalság, vagy mégsem? A modern fogyasztók elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Laura (2022) A márkahűség vizsgálata az elektronikai eszközök piacán az ünnepek közeledtével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Brigitta (2021) Könyvvásárlással kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata a koronavírus járvány idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Duska, Zsolt (2021) A fiatal fogyasztókat befolyásoló tényezők a hazai autópiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pigniczki, Réka (2021) A márka fontossága sneakerek vásárlása során, különböző generációk esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Cicelszki, Ivett (2020) A PESO-modell elemeinek fogyasztói megítélése a POKET szebkönyvek marketingkommunikációján keresztül-különös tekintettel a szájreklámra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Révész, Judit (2020) A Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak kultúrafogyasztása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dér, Lilla (2020) A fast fashion és a fenntartható divat hatása a Z generáció fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Győri, Bianka (2019) Egészségtudatosság vizsgálata a fiatal fogyasztók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csucska, Zsófia Sára (2019) Me, Myself & I - A márka szerepe a szimbolikus fogyasztásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Viktória (2019) Minden 5. nyer : a promóciós nyereményjátékok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hornyik, Dorina (2019) A fiatalok könnyűzenei fesztivállátogatását és elégedettségét befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simon, Ágnes (2019) "Éhezésmentes karcsúság" - avagy a Szafi márka szerepe az egészségtudatos élelmiszerfogyasztói magatartásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Péter (2018) Az utazási szokásokat befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dorogi, Kristóf László (2018) A Fővárosi Állat- és Növénykert, mint márkaközösség elemző bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Ildikó (2018) Magyarország, mint márkanév. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Mária (2018) Megbánás nélküli hedonizmus - avagy a Glamour-napok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Ádám (2018) Offline és online marketing bemutatása, összehasonlítása a zenei rendezvények példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Piróth, Ildikó Renáta (2018) A fordításszolgáltatások minőségének megítélése a Magyarországon tevékenykedő vállalatok körében- vizsgálat SERVQUAL modell segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár-Szombati, Alexandra (2018) A lakosság egészségtudatos táplálkozásának vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Varsányi, Adrienn (2018) A pénzügyi kultúra és a bankváltási motivációk kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dogan Can, Ferenc (2018) A zenefogyasztás vizsgálata a szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Petrikó, Gabriella Mária (2017) Az elégedettséget és a lojalitást befolyásoló tényezők feltárása, funkcionális edzést nyújtó szolgáltatásoknál. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Sipos, Barbara (2017) C-vitamin étrend-kiegészítő készítmények szerepe az egészésgtudatos fogyasztásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Illés, Orsolya (2017) E-könyv tudatosság és használat, különös tekintettel a felsőoktatásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ambrus, Emese (2017) Fogyasztói magatartás vizsgálata a kóser termékek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berczi, Gábor (2017) Hogyan jelennek meg az emocionális tényezők a pick-up vásárlók körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koligyer, Bence (2017) Induló vállalkozás marketingjének menedzselése az étrend-kiegészítő iparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Egyházi, Dóra (2017) Márkázás szerepe az autópiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szirányi, Dóra (2017) Országmárkázás és Európa turizmusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kónya, Orsolya (2017) Szeged megítélésének vizsgálata a Szegeden tartott rendezvényekről alkotott vélemények alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Drégelyi, Róbert Gábor (2017) Szolgáltatások jellemzői, a szolgáltatásmarketing specialitásainak vizsgálata az AnRoD Társasházkezelő Iroda példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Blaskó, Orsolya Vanda (2017) Vásárlói szokások eltérése az X valamint Z generáció esetében : generációk különbözősége az élelmiszerfogyasztás területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bodó, Henrietta (2017) Zenei fesztiválok vizsgálata elégedettség és lojalitás tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vörös, Anita (2017) A fiatalok fogyasztásának, fogyasztói magatartásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Erdélyi, Krisztina Flóra (2017) A közösségi média hatása az X és az Y generáció fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Masir, Gyöngyi (2017) A lakossági ügyfélkör elégedettsége a kereskedelmi banki szférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Négyesi, Dániel Lajos (2016) Branding a gyógyszertárban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Péter, Kitti (2016) Fogyasztói elégedettség és önkifejező szimbolikus fogyasztás a lojalitás hátterében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Krisztián (2016) Véradási hajlandóság és az azt befolyásoló motivációs tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Norbert (2016) A fiatalok online és közösségi média aktivitásának a vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sztrehovszki, Dániel (2016) A hazai könnyűzenei fesztiválok célközönségének elemzése a lojalitás szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tar, Tímea (2016) A hálapénz adás motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jakab, Réka Mária (2016) A közösségi média hatása a márka iránti elkötelezettségre : a Facebook interakciók hogyan befolyásolják a Szegedi Ifjúsági Napok iránti elkötelezettséget? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tarjányi, Tamás (2016) A mobil kereskedelem ás a mobil kereskedelmi tevékenységek adaptációját befolyásoló tényezők vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Baranyi, Andrea (2016) A reklám és az Y generáció kapcsolata avagy képes-e a reklám az Y generáció megszólítására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zuba, Tamás (2015) 5 másodperc a siker? :a vagy YouTube videó reklámok fogyaszthatóságának vizsgálata a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Ildikó (2015) Apple piaci értéke és pozíciója. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh, Réka (2015) Az SZTE Gazdaságtudományi Karán tanuló diákok énhatékonyságának és motivációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóthné Falábú, Orgona (2015) Az e-kiskereskedelem a vásárló szemszögéből, különös tekintettel az online könyvvásárlás döntési folyamatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kurucz, Máté (2015) Divat követése és márkaimázs megjelenése a telefonok világában a fiatalok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Grósz, Ádám (2015) Egészséggel kapcsolatos táplálkozási és sportolási fogyasztói magatartás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Viktória (2015) Kirúzsozott reklám - A média hatása a nők önképére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vörös, Anita (2015) Nemek fogyasztói magatartása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Révász, Melinda Réka (2015) A Pöttyös az igazi? - A márka sikertényezőinek kutatása a fogyasztókon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Galó, Tímea (2015) Vevőelégedettség, egy kávézó esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Ildikó (2015) Virágeszenciák fogyasztóinak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Muzsik, Erzsébet (2015) A Z generáció mint fogyasztó a könyvpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Racs, Bettina (2015) A márkahűség és a státuszfogyasztás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagyberivói-Boér, Ákos (2014) Civilizáció és egészség. A társadalmi fejlődés és az egészség kapcsolatának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Enikő (2014) Elégedettségi felmérés a Brico S Kft. fogyasztóinak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Zsuzsanna (2014) Márkaépítés a sporteseményeken keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sajtos, Gina (2014) Online marketingeszközök alkalmazhatósága a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Vivien (2014) Országmarketinges törekvések és hatásaik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Krivik, Anikó (2014) A fiatalok egészségmagatartásának vizsgálata a szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Engi, Laura (2014) A magyarországi Cosmopolitan magazin bemutatása és marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sándor, Zsanett (2014) A tudatos fogyasztói magatartásformák bemutatása és vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, János (2013) Egészségtudatosság vizsgálata a biofogyasztás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gáspár, Noémi (2013) A Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak utazási szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gruics, Barbara (2013) Újszerű marketingkommunikációs eszközök - Gerilla- és vírusmarketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ilyés, Nóra (2013) A környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata - a Csongrád-megyei fiatal felnőttek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.