Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 34.

Zsolt, Réka (2022) A magyar szülők bevonódása gyermekeik angol tanulásába. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Reisz, Mariann (2021) Personality types and their effect on language learning evaluated by adult learners of English. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Emőke (2021) Switching from in-person classes to online classes: How a sudden shift in foreign language teaching methodology influences students’ emotions. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sánta, Kristóf (2020) Beliefs about foreign language learning aptitude: The beliefs of English majors at the University of Szeged. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Teknyős, Mónika Fanni (2020) Foreign language vocabulary acquisition: Learner perceptions and the effectiveness of using flashcards generated in Quizlet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csepcsényi, Viktória (2019) Frustration of advanced language students : An investigation of foregin language anxiety among Hungarian English majors. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedüs, Dalma Judit (2019) Using ICT tools during English lessons of 7-8th grade students with Mild Intellectual Impairment. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csábi, Blanka (2019) The impact of elderspeak on the elderly : Does exaggeration in prosody influence the attitude and comprehension of the elderly? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Blanka (2018) Very early foreign language learning at kindergarten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sáhó, Maja Vanda (2017) Early first language acquisition among Hungarian children: Speech perception examined in a Hungarian kindergarten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Szandra (2017) Education and communication of Deaf children: Parental views. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tugyi, Brigitta Noémi (2017) Investigating Foreign Language Classroom Anxiety among High School Students and Adults. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csepcsényi, Viktória (2016) Age and foreign language learning anxiety: Anxiety in Hungarian high school and adult English classes. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Békéssy, Veronika (2016) English reading strategy use in 9th and 11th grades. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsy, Roberta Lola (2016) Foreign language teaching differences between kindergartens: A comparison of the Montessori and traditional kindergarten’s foreign language education programs in Hungary. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Bettina (2016) Success in adult foreign language acquisition: An investigation of factors influencing successful language learning. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fejes, Anita (2016) Teaching English to Students with Dyslexia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zvaló, Adrienn (2016) Teaching reading to children with developmental dyslexia: Teachers' perspective. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pánczél, Katalin (2016) The difficulties of teaching English to learners with dyslexia: An investigation of teacher's perspectives. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maczák, Emike (2015) Dyslexia and foreign language learning: Two case studies. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Csilla Petra (2015) Idiom Comprehension: A Hungarian-English Contrastive Study from EFL Learners’ Perspective. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Ádám (2015) The Language Learning Strategy Use of Hungarian ESL Students: The Role of Gender, Proficiency, and Motivation. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Hanga (2015) Language and communicative skills in Hungarian autistic children. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mayer, Anna (2015) Polyglot aphasia: a case and follow up study. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Birgermajer, Andrea (2015) Teachers’ perspectives on dyslexia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ádám, Nóra (2015) Ways of Formulating Teaching Instructions in the EFL Classroom. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Szandra (2014) Deaf children and foreign language learning: Students' and teachers' perspectives. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sóti, Zsófia (2014) Examining the Vocabulary Learning Strategy Preferences of Hungarian Secondary-school EFL learners. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tujder, Tamara (2014) Hungarian Children of Deaf Parents - Issues in Language and Culture. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Harkai, Anita (2014) Second language learners' beliefs about grammar instruction and error correction. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Katalin (2013) Speech disfluencies occurring during interpretation. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jurkovics, Fanni Anna (2012) Autista gyermekek tanítása alternatív kommunikáció segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hangodi, Henriett (2012) Foreign Language Teaching in Kindergartens: Teachers’ Beliefs and Practices. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pánczél, Katalin (2012) The influence of Parkinson's disease on the patient's language use. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 8. 11:23:45 CEST.