Idiom Comprehension: A Hungarian-English Contrastive Study from EFL Learners’ Perspective

Sipos, Csilla Petra (2015) Idiom Comprehension: A Hungarian-English Contrastive Study from EFL Learners’ Perspective. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_Sipos_Csilla_Petra_SICNAAB_SZE_SZ.pdf] PDF
2016_Sipos_Csilla_Petra_SICNAAB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Angoltanár-képző és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

angol

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Doró, Katalin
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2016. Nov. 16. 13:51
Last Modified: 2016. Nov. 16. 13:51
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/58259

Actions (login required)

View Item View Item