Items where Subject is "05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.01. Economics, econometrics"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | G | H | K | N | Z
Number of items at this level: 6.

B

Borbás Bettina Réka (2017) A Z generáció, mint a jövő munkavállalói. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gárgyán Gréta (2016) A helyi önkormányzatok közötti társulások, különös tekintettel a Homokháti Kistérség Többcélú Társulására. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hrivnák Alexandra Edit (2017) Jogi audit lefolytatása a Magyarországon működő kis- és középvállalkozásoknál, a speciális szabályozásnak való megfelelés szempontjait is figyelembe véve. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Koncz József Ádám (2019) Hogyan érvényesíthető a vállalati image a fogyasztói tartalmak uralta internetes világban? Az eWom és az online értékelések hatása a fogyasztók döntési folyamataira és magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nógrády Alíz (2016) A kettős adóztatás elkerülése a személyi jövedelemadó vonatkozásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zalányi Sára (2016) A nemzetközi fejlesztési együttműködés elmélete és gyakorlata – a magyar és olasz gyakorlat összevetése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2020. november 26. 19:20:17 CET.