Item where specialization "pedagógiai szakpszichológus" and date of item 2022

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | F | H | M | N | P | S
Number of items: 9.

B

Barányiné Kalász, Edit Ilona (2022) A pedagógus kiégés hatása a diákok önértékelésére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Csenge (2022) Az Arizona program hatékonyságának mérésére szolgáló előzetes vizsgálat egy általános iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Flach, Richárd (2022) Az öngyilkosságmegelőzés perspektívái az iskola mikroszociológiai közegében, különös tekintettel a pedagógusok szerepére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hodos, Enikő (2022) Pedagógusok meglátása a rendbontó osztálytermi viselkedésről az általános iskola 1-4. osztályaiban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

M

Markó, Anna Mária (2022) Szubjektív viszonyulás az iskolához - Vizsgálat Q-módszerrel. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy-Juhák, Renáta (2022) A reziliencia, az érzelmi intelligencia, valamint a mentális egészség összefüggéseinek feltárása serdülőkorúak körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Orsolya (2022) Kiemelten tehetséges diákok azonosítását befolyásoló tényezők a pedagógusok körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap, Szilvia (2022) Az internethasználat kapcsolata a rezilienciával, az életelégedettséggel, az észlelt társas támasszal és a magányosság érzésével serdülőkorúaknál. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szél, Alexandra (2022) A pedagógusok hozzállása a tanulók iskolai kudarcához. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 4. 07:28:30 CEST.