Item where specialization "pedagógiai szakpszichológus" and date of item 2022

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 9.

Barányiné Kalász, Edit Ilona (2022) A pedagógus kiégés hatása a diákok önértékelésére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Csenge (2022) Az Arizona program hatékonyságának mérésére szolgáló előzetes vizsgálat egy általános iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Flach, Richárd (2022) Az öngyilkosságmegelőzés perspektívái az iskola mikroszociológiai közegében, különös tekintettel a pedagógusok szerepére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hodos, Enikő (2022) Pedagógusok meglátása a rendbontó osztálytermi viselkedésről az általános iskola 1-4. osztályaiban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Markó, Anna Mária (2022) Szubjektív viszonyulás az iskolához - Vizsgálat Q-módszerrel. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-Juhák, Renáta (2022) A reziliencia, az érzelmi intelligencia, valamint a mentális egészség összefüggéseinek feltárása serdülőkorúak körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Orsolya (2022) Kiemelten tehetséges diákok azonosítását befolyásoló tényezők a pedagógusok körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Szilvia (2022) Az internethasználat kapcsolata a rezilienciával, az életelégedettséggel, az észlelt társas támasszal és a magányosság érzésével serdülőkorúaknál. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, Alexandra (2022) A pedagógusok hozzállása a tanulók iskolai kudarcához. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 18. 05:55:58 CEST.