Item where specialization "gazdálkodási és menedzsment" and date of item 2019

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 105.

Acsai, Bianka (2019) Nők a vállalkozások világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bacsó, Attila (2019) A munkavállalók motivációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bajomi Nagy, Attila (2019) A Shared Service Centerek bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bajomi-Nagy, Márta (2019) A magyar kosárlabda, mint látvány-csapatsport finanszírozása társasági adófelajánlásból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Tamás (2019) „Gazdagok játéka” : pénz vagy valami egészen más? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balda, Andrea (2019) Fogyasztói attitűd az önvezető autókkal kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berkó, Viktor (2019) Gyógyszerforgalmazó KKV-k helyzete Szegeden. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bezdán, Zea Emese (2019) A sportolók vállalkozási hajlandósága : az SZTE jelenlegi és végzett hallgatóit vizsgálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bokor, Adrienn (2019) A kapcsolati minőség tényezőinek megjelenése a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. működtetési szolgáltatóival való együttműködésekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bolla, Viktória (2019) A fejlett és fejletlenebb régiók hazai vállalkozásfejlesztési beavatkozásai közötti különbségek bemutatása és értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Gergely (2019) A sportban szerzett kompetenciák érvényesülése a munka világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Brenyó, Bence (2019) A Szegedi Tudományegyetem fenntartható törekvéseinek vizsgálata az SZTE TIK Green Teamen keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Calbert, Brigitta (2019) A DAKK Zrt. tevékenységének bemutatása, erőforrásainak a megszervezése az elmúlt évtizedekben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Cseri, Laura (2019) Szervezeti elköteleződés a munkahelyen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csonka, Dóra (2019) A Békéscsabai Jókai Színház marketingtevékenysége, marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Edvárd (2019) CRM jellegű projektek szoftverfejlesztésének és menedzselésének folyamatelemzése és értékelése a Managed Services Platform esetpéldáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dajka, Rita (2019) Kutatás-fejlesztés-innováció az Európai Unióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dankó, Ádám (2019) Új termék bevezetése az e-kereskedelemben "e-Bevásárlókocsi". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demeter, Zsófia (2019) A különböző generációk HR menedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dézsi, Anna Éva (2019) A béren kívüli juttatások hatása a munkavállalói elkötelezettségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dózsáné Komáromi, Bettina (2019) Nonprofit szervezetek menedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Vilmos (2019) Digitalizáció a gazdaság szolgálatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fejes-Szabó, Annamária (2019) Új kihívások az innováció menedzsmentben: a jövő kutatógenerációjának attitűdje a felelősségteljes kutatás és innováció alkalmazásáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ferenczi, Máté (2019) Labdarúgó szervezetek gazdálkodásának, finanszírozásának kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forró, Barbara Edina (2019) A kereskedelmi bankok marketing módszereinek vizsgálata a tranzakciós marketing és a kapcsolati marketing tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fátrai, Ferenc (2019) A deviza alapú jelzáloghitelezés elterjedése a háztartási szektorban és konszolidációja a 2008-as válság után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyebnár, Krisztina Gabriella (2019) Egy vállalatirányítási rendszer négy ország tükrében (Sage X3 vállalatirányítási rendszer a SINTEX NP négy leányvállalatánál - négy különböző országban). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Ádám (2019) Mobilitás, mint szolgáltatás: fókuszban a koncepció üzemeltetője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

György, Gréta Fanni (2019) A fogyasztói döntés pszichológiai tényezői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Beáta (2019) Új termékcsalád bevezetése a Villeroy & Boch Magyarország Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Ella (2019) Kereskedelmi marketing tevékenység elemzése és bemutatása élelmiszeripari kisvállakozásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Harmath, Kristóf (2019) Fenntartható fejlődés - Elektronikai hulladékok kezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hornyák, Rebeka Erzsébet (2019) Digitalizáció a banki ügyintézésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Héjja, Endre Ádám (2019) Külföldi leányvállalatok jelentősége Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Joó-Horváth, Ibolya Zsuzsanna (2019) Lakossági hitelezés az OTP Bank gyakorlatában - fókuszban a személyi kölcsön digitalizációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jámbori, Beatrix (2019) Az egészségügyi humánerőforrás ellátottság és annak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Bernadett (2019) Egyszer fent, egyszer lent, lakáspiaci boom vagy buborék. Avagy az elmúlt 10 év lakáspiaca. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Noémi (2019) Az alapszak választást befolyásoló tényezők vizsgálata a délvidéki (vajdasági) magyarok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kmetykó, Angéla (2019) "Mentes édességek" - az egészségtudatos táplálkozás vizsgálata a fogyasztói piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komonczky, Márk (2019) A márkaszemélyiség szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kordás, Edina (2019) A feladat alapú finanszírozás bevezetésének hatásai a helyi önkormányzatok forrásszerkezetére Algyő példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Péter (2019) A munkaerőpiacot befolyásoló trendek hatása a HR területre, különösen a toborzásra, kiválasztásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Péter (2019) A pénz nyomában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Renáta (2019) A menedzsment és az üzleti gyakorlatok pozitív hatásai a cégre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Szandra (2019) Online matematika oktatás Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zsolt (2019) Az üzleti tervezés folyamatának bemutatása a COOP Szeged Zrt-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ákos (2019) 2017-es Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál gazdaságtana. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kováts, Ádám (2019) Csapatépítés multinacionális vállalati környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kutasi, Bence Balázs (2019) Ahány ház, annyi iroda : a távmunka bevezetésének előkészítése egy szervezeti esetpéldán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Csilla (2019) A Jövőnkért Tánc-Sport Egyesület motivációs szemszögből történő vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kőműves, Mariann (2019) A Szegedi Tudományegyetem Beszerzési Igazgatóságának fejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kőrösi, Bence Zoltán (2019) A kis- és középvállalkozások alternatív finanszírozási módszere : a közösségi finanszírozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lehoczky, Emese (2019) Vállalati versenyelőny fenntartása egy folyamatosan változó környezetben : dinamikus szervezeti képességek bemutatása a Legrand Zrt. esettanulmányán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ljepoja, Igor (2019) Hogyan segíthetünk a külföldi hallgatóknak könnyebben letelepedni Szegeden? – Egy szolgáltatás, mint megoldás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Malustyik, Anikó (2019) Az Y generációt motiváló jellemzők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Masa, Edina Fanni (2019) Munkaerő áramlás gazdasági szerepe, kiváltó tényezői és összetétele. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mező, János Attila (2019) Motivációs eszközök alkalmazása a munkahelyen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mike, Kristóf Bence (2019) Átfogó dokumentum menedzsment procedúra bemutatása a Merkbau Kft. esetében a szervezeti felépítéshez és működéshez igazodó adatstrukturálással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mocsai, Fanni Blanka (2019) Egészségtudatos étkezés vizsgálata- különös tekintettel a reggeli fogyasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Nóra (2019) Szervezeti kommunikáció menedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márki, Anett (2019) Vállalkozóvá válás támogatásának lehetőségei - generációk nézeteinek összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Fruzsina Ágnes (2019) A Villeroy & Boch Magyarország Kft. vezetése és vezetősége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Olívia (2019) Kis- és középvállalkozások marketingje: Blue Velvet Divatáru. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Sándor (2019) Egy lehetséges megoldás az egészségügy finanszírozási problémáinak kezelésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ollé, Judit (2019) A Baby Boomer és az Y generáció fogyasztási mintáinak összehasonlítása, különös tekintettel a digitális eszközök és az online tér befolyására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ott, Lilla (2019) Toborzási és kiválasztási folyamat a DAKK Zrt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Attila Ferenc (2019) Véradással kapcsolatos attitűdök vizsgálata 16-18 év közötti szegedi középiskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Bernadett (2019) Humán rugalmasság mintázatok vizsgálata szervezetközi együttműködésekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pigniczki, Fanni (2019) A Colorsztatik, mint családi vállalkozás utódlásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Evelin (2019) A környezettudatosságot befolyásoló faktorok a fiatal felnőttek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Salbak, Alex (2019) A sikeres back office szolgáltatások ismérveinek feltérképezése az NKM Áramszolgáltató Zrt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sarusi Kiss, Andrea (2019) Munkaerőhiány kezelése a mezőgazdasági vállalkozások esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Savanya, Kitti (2019) Kapcsolati teljesítmény vizsgálata és modellezése egészségipari egyetemi-vállalti együttműködésekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schäffer, Noémi Enikő (2019) Herbál, kristály - Van minden: Szegénység és droghasználat összefüggései egy szegedi szegregátum droghelyzete alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Ágnes (2019) "Éhezésmentes karcsúság" - avagy a Szafi márka szerepe az egészségtudatos élelmiszerfogyasztói magatartásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Siprikó, Zsolt (2019) Egy fejlődő vállalat koordinálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi, László Tibor (2019) Az egyéni felelősségvállalás általános indokoltsága és megvalósítása a helyi termékek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Steidl, Evelin Anna (2019) Az oktatási és munkaerő-piaci belső vándorlás mintázatának alakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sutus-Juhász, Tamás (2019) Hazai kis-és középvállalkozások helyzete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Alexandra (2019) A Hansa-Kontakt Kft. kiskereskedelmi ágazatának működése és bővítése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Nikolett (2019) Közfoglalkoztatás a Bácsalmási Járás Térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Nikolett (2019) Együttműködések stratégiai rugalmasságának mintázatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Zsanett (2019) A hazai startup cégek életében felmerülő akadályok az életciklusmodell növekedési szakaszának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Lilla (2019) A táplálékkiegészítők és fogyasztói magatartás közötti kapcsolat. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Cintia (2019) A generációk különbözőségeinek vizsgálata a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. gyakorlatában - Hogyan befolyásolják a generációs különbségek a pályakezdők szervezeti integrációját? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sólya, Gábor Győző (2019) Az elektromos autók elterjedése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tajti, Bálint Attila (2019) "Homo Electronicus" Hogyan lett az okostelefon a 21. századi produktív ember svájci bicskája? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tar, Christopher Róbert (2019) SWOT elemzés egy kisvállalkozás példáján. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Temesvári, Anita (2019) Szervezetek fejlődése és növekedése az Alukonstrukt Kft példájának bemutatásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Teslér, Petra (2019) A Z generáció motiválása a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Timár, Hajnalka Éva (2019) Életbiztosítás, mint öngondoskodás - kiemelten a befektetési egységekhez kötött életbiztosítás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turú, Martin Márk (2019) Kis- és középvállalkozások jelenlegi helyzete egy konkrét példán keresztül. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Tamás (2019) A TAO sporttámogatás hatása Kiskunhalas amatőr sportegyesületeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Péter Tamás (2019) Személyes vezetés vizsgálata egy magyarországi francia vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vajner, Bence Ákos (2019) Bútorvásárlással kapcsolatos preferenciák vizsgálata a fogyasztói piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Brigitta (2019) A női vállalkozók érvényesülésének vizsgálata az üzleti életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ferenc (2019) Projektmenedzsment elemzés Karkasz projekten keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Veres, Viktória (2019) Mikro- és kisvállalkozások kereskedelmi banki finanszírozásának lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Világos, Emese (2019) A friss diplomások helyzete a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Bence (2019) Az internetes kereskedelem kialakulása, fejlődése, helyzete napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vojter, Noémi (2019) Kommunikáció és konfliktusok a családi vállalkozásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágvölgyi, Gergő (2019) Szolgáltató központok szervezeti struktúra jellemzői Villeroy & Boch szolgáltató központjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi, Fruzsina (2019) A vállalkozások és a vállakozási hajlandóság. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Wimmer, Éva (2019) A belső ellenőrzés pszichológiai és kapcsolati szempontú vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zélity, Alexandra (2019) Dolgozói elégedettségmérés a Közoktatási Vezetőképző és Továbbképző Intézet oktatói körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 1. 12:28:50 CEST.