Összehasonlító tanulmány a tipikus fejlődésmenetű és az enyhén értelmi fogyatékos tanulók szociális készségeikre vonatkozóan

Hajnáczky, Flóra Anna (2016) Összehasonlító tanulmány a tipikus fejlődésmenetű és az enyhén értelmi fogyatékos tanulók szociális készségeikre vonatkozóan. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_Hajnáczky_Flóra_Anna_HAFUAAF_SZE_SZ.pdf] PDF
2016_Hajnáczky_Flóra_Anna_HAFUAAF_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (878kB)

English title

A study of the social skills of children with mild intellectual disability compared to children with typical development

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

nincs megadva

Discipline

Teacher Training

Institute

Gyógypedagógus-képző Intézet

Specialization

gyógypedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Blaskovicsné Gál, Zita
tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2017. May. 31. 11:20
Last Modified: 2019. Apr. 05. 11:37
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/68053

Actions (login required)

View Item View Item