Tanulási zavarral küzdő gyermekek helyzete az integrált oktatásban. Többségi pedagógusok vizsgálata.

Rónaszéki, Júlia (2022) Tanulási zavarral küzdő gyermekek helyzete az integrált oktatásban. Többségi pedagógusok vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2022_ronaszeki_julia.pdf] PDF
2022_ronaszeki_julia.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The situation of children with learning disabilities in integrated education. A study of majority teachers.

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

nincs megadva

Discipline

Teacher Training

Institute

Gyógypedagógus-képző Intézet

Specialization

gyógypedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Nagyné Hegedűs, Anita
Főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2023. Aug. 22. 09:25
Last Modified: 2023. Aug. 22. 09:25
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134749

Actions (login required)

View Item View Item