A Freinet-pedagógus személyisége, mint a módszer magyarországi adaptációjának legkritikusabb pontja

Törőcsik, Zoltán (1995) A Freinet-pedagógus személyisége, mint a módszer magyarországi adaptációjának legkritikusabb pontja. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

[thumbnail of 1995_torocsik_zoltan.pdf] PDF
1995_torocsik_zoltan.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (12MB)

Institution

Juhász Gyula Tanárképző Főiskola

Faculty

Not relevant

Department

nincs megadva

Discipline

Teacher Training

Specialization

matematika

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Ormándi, János
főiskolai adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. May. 26. 13:57
Last Modified: 2021. Jun. 09. 06:32
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/115875

Actions (login required)

View Item View Item