Hogyan érvényesíthető a vállalati image a fogyasztói tartalmak uralta internetes világban? Az eWom és az online értékelések hatása a fogyasztók döntési folyamataira és magatartására

Koncz József Ádám (2019) Hogyan érvényesíthető a vállalati image a fogyasztói tartalmak uralta internetes világban? Az eWom és az online értékelések hatása a fogyasztók döntési folyamataira és magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2019_koncz_jozsef_adam.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

English title

How can a corporate image be enforced in an Internet world dominated by consumer content? The impact of eWom and online consumer reviews on consumers' decision-making processes and behavior

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

Social science

Specialization

kommunikáció és médiatudomány

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Ivaskó Líviaegyetemi docensUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Dr. Síklaki Istvánegyetemi docensUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.01. Economics, econometrics
05. Social sciences > 05.08. Media and communications
Date: 2019
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 26. 09:01
Last Modified: 2020. May. 26. 12:27
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87702

Actions (login required)

View Item View Item