Die Bedeutung und der Stellenswert des autonomen Lernens: Theorie und Praxis

Vastag-Tandari Erzsébet (2000) Die Bedeutung und der Stellenswert des autonomen Lernens: Theorie und Praxis. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2000_vastag_tandrai_erzsebet.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (17MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Teacher Training College

Department

Német Nyelv és Irodalom Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

német

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Csányi-Szalai TündeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2000
Depositing User: JGYPK Szerkesztő
Date Deposited: 2019. Jun. 05. 08:12
Last Modified: 2019. Jun. 05. 08:12
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/76949

Actions (login required)

View Item View Item