Die Bedeutung und der Stellenswert des autonomen Lernens: Theorie und Praxis

Vastag-Tandari, Erzsébet (2000) Die Bedeutung und der Stellenswert des autonomen Lernens: Theorie und Praxis. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2000_vastag_tandrai_erzsebet.pdf] PDF
2000_vastag_tandrai_erzsebet.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (17MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Teacher Training College

Department

Német Nyelv és Irodalom Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

német

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Csányi-Szalai, Tünde
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2019. Jun. 05. 08:12
Last Modified: 2019. Jun. 05. 08:12
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/76949

Actions (login required)

View Item View Item