Vastag-Tandari, Erzsébet (2000) Die Bedeutung und der Stellenswert des autonomen Lernens: Theorie und Praxis. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2000_vastag_tandrai_erzsebet.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (17MB) |
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Teacher Training College
Department
Német Nyelv és Irodalom Tanszék
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Csányi-Szalai, Tünde
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2019. Jun. 05. 08:12 |
Last Modified: | 2019. Jun. 05. 08:12 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/76949 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |