Horváthné Bácsi, Erzsébet (2018) A tanulásban akadályozott és a többségi tanulók szövegértő képességének összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2018_Horváthné_Bácsi_Erzsébet_G4R40G_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (680kB) |
English title
A comparison of the comprehension abilities between students with learning disabilities and majority students
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Discipline
Institute
Gyógypedagógus-képző Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Fazekasné Fenyvesi, Dr. Margit
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2019. Jun. 11. 07:32 |
Last Modified: | 2019. Jun. 11. 07:32 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/75000 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |