A stratégia megvalósításának korlátai. Középpontban az emberi tényező: Munkahelyi elégedettség növelése/megtartása, mint stratégiai feladat a változás időszakában

Fazekas Ágnes (2006) A stratégia megvalósításának korlátai. Középpontban az emberi tényező: Munkahelyi elégedettség növelése/megtartása, mint stratégiai feladat a változás időszakában. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (593kB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Discipline

economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

közgazdász-gazdálkodási

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Vilmányi Mártonegyetemi adjunktus, SZTE Gazdaságtudományi Kar, Üzleti Tudományok Intézete Marketing-Menedzsment SzakcsoportUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/BSc)
Date: 2006
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2011. Aug. 08. 08:41
Last Modified: 2013. Mar. 14. 09:31
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/32962

Actions (login required)

View Item View Item