Biztosítás és marketing: a Hungária Alap befektetéshez kötött életbiztosítás termékfejlesztésének folyamata

Sarkadi Dániel (1999) Biztosítás és marketing: a Hungária Alap befektetéshez kötött életbiztosítás termékfejlesztésének folyamata. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

[img] PDF
1999_sarkadi_daniel.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg

Download (4MB)

Intézmény

József Attila Tudományegyetem

Kar

Állam- és Jogtudományi Kar

Tanszék

Marketing-Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

jogi és igazgatási

Szak

társadalombiztosítási

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Garamhegyi ÁbeladjunktusNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (BA/BSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): ÁJTK Szerkesztő
Dátum: 2011. Szep. 09. 10:17
Utolsó módosítás: 2013. Már. 14. 08:33
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25303

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet