A multinacionális vállalatok globális és lokális reklámjainak elméleti háttere

Ahmed Leila (1999) A multinacionális vállalatok globális és lokális reklámjainak elméleti háttere. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

[img] PDF
1999_ahmed_leila.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg

Download (2MB)

Intézmény

József Attila Tudományegyetem

Kar

Állam- és Jogtudományi Kar

Tanszék

Marketing-Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

jogi és igazgatási

Szak

közgazdász-gazdálkodási

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Garamhegyi Ábelegyetemi adjunktusNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): ÁJTK Szerkesztő
Dátum: 2011. Aug. 22. 10:06
Utolsó módosítás: 2013. Már. 14. 08:32
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25162

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet