A webergonómia hatása a magyar fiatal felnőttek táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos fogyasztói döntéseire

Botár, Dalma (2023) A webergonómia hatása a magyar fiatal felnőttek táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos fogyasztói döntéseire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2023_botar_dalma.pdf] PDF
2023_botar_dalma.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (837kB)

English title

The impact of web usability on the consumption decisions of young Hungarian adults regarding nutritional supplements

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Gyulai, Zsófia
tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.15. Web entrepreneurship
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2024. May. 03. 10:18
Last Modified: 2024. Jun. 12. 10:40
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/139627

Actions (login required)

View Item View Item