Online vásárlási szokások összehasonlítása férfiak és nők körében, különös tekintettel az emocionális és a racionális marketingüzenetek vonatkozásában

Baranyi, Laura Krisztina (2023) Online vásárlási szokások összehasonlítása férfiak és nők körében, különös tekintettel az emocionális és a racionális marketingüzenetek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2023_baranyi_laura_krisztina.pdf] PDF
2023_baranyi_laura_krisztina.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (3MB)

English title

A comparison of the online shopping habits of men and women, especially in terms of the rational and emotional appeals of advertisments

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Huszár, Sándor
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.15. Web entrepreneurship
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2024. Apr. 26. 12:52
Last Modified: 2024. Jun. 12. 10:39
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/139467

Actions (login required)

View Item View Item