Knoska, Györgyné (2008) A játék fejlesztő szerepe a gyengénlátó gyermekek személyiségének alakulásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2008_knoska_gyorgyne.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (13MB) |
English title
The developing role of the games in the progress of the visually impared children's personality
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék
Discipline
Institute
Tanító- és Óvóképző Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Keményné Dr. Gyimes, Erzsébet
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities) |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2021. Nov. 04. 10:07 |
Last Modified: | 2021. Nov. 05. 08:28 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/120391 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |