John Locke ismeretelméletének XXI. századi aktualitása : a szakiskolai pályaorientáció filozófiai háttere, etikai kérdései mint az empirikus ismeretszerzésen alapuló öntapasztalás személyiség fejlesztő színtere

Fintáné Piti, Julianna (2008) John Locke ismeretelméletének XXI. századi aktualitása : a szakiskolai pályaorientáció filozófiai háttere, etikai kérdései mint az empirikus ismeretszerzésen alapuló öntapasztalás személyiség fejlesztő színtere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2008_fintane_piti_julianna.pdf] PDF
2008_fintane_piti_julianna.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (8MB)

English title

The actuality of John Locke's theory of knowledge in the 21st century : the philosophical background of the job orientation of the vocational school, 1st ethical questions as the developping stage of personality and selfexperience based on the empirical gaining of knowledge

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

pedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Keller, György
nincs megadva
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Sep. 30. 13:59
Last Modified: 2021. Oct. 01. 08:59
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/119131

Actions (login required)

View Item View Item