Fintáné Piti, Julianna (2008) John Locke ismeretelméletének XXI. századi aktualitása : a szakiskolai pályaorientáció filozófiai háttere, etikai kérdései mint az empirikus ismeretszerzésen alapuló öntapasztalás személyiség fejlesztő színtere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2008_fintane_piti_julianna.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (8MB) |
English title
The actuality of John Locke's theory of knowledge in the 21st century : the philosophical background of the job orientation of the vocational school, 1st ethical questions as the developping stage of personality and selfexperience based on the empirical gaining of knowledge
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Keller, György
nincs megadva
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2021. Sep. 30. 13:59 |
Last Modified: | 2021. Oct. 01. 08:59 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/119131 |
Actions (login required)
View Item |