Máté, Alexandra (2020) A YouTube pszichológiai hatásai a tinédzserekre : A YouTube vloggereinek marketingstratégiai és videóikban fellelhető reklámok, hirdetések befolyása a Z generáció (14-18 éves fiatalok) vásárlási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2020_mate_alexandra.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (903kB) |
English title
The Psychological Effects of YouTube on Teenagers : Influence of YouTube vloggers' marketing strategies and advertisements in their videos on the shopping habits of Generation Z (young people aged 14-18)
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department
Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Mátyus, Imre
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.01. Psychology |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2021. Mar. 16. 11:03 |
Last Modified: | 2021. Mar. 19. 12:36 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/109284 |
Actions (login required)
View Item |