A nemzeti tankönyvkiadó Rt. piaci stratégiája az új történelem érettségihez kiadott tankönyvsorozat példáján

Fekete, Róbert (2005) A nemzeti tankönyvkiadó Rt. piaci stratégiája az új történelem érettségihez kiadott tankönyvsorozat példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2005_fekete_robert.pdf] PDF
2005_fekete_robert.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (16MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Teacher Training College

Department

Közművelődési Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

művelődésszervező

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
nincs, megadva
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.08. Media and communications
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication > 05.08.04.04. Cultural studies, cultural diversity
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Feb. 08. 07:24
Last Modified: 2021. Feb. 08. 07:24
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/105832

Actions (login required)

View Item View Item