Temesvári, Anita (2023) Az óvodai vizuális nevelés hatása a térészlelés fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Domokos, Eszter (2023) Empirikus kutatások a tabutémákról a gyermekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Göllönt, Beatrix (2023) A Gyermekbiblia használat az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Sándorné (2023) Halál mint tabutéma a gyermeki gyászreakciók, szülői és gyermeki attitűdök függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Tímea (2023) Marék Veronika élete, pályája, művei és a Boribon könyvek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lőre, Bálint (2023) Oscar Wilde meséinek alkalmazási lehetőségei az óvódai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Tímea (2023) Tabu a gyermekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Diána (2023) A gyermekkönyvek illusztrációiban megjelenő nonverbális jelek és dekódolásuk vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Paladián, Matild (2023) A nonverbális jelek reprezentálása a gyermekillusztrációkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bakos, Bettina (2023) A relaxáció és meditáció óvodáskorú gyermekekre gyakorolt fejlesztő hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Baranyó, Adrienn (2023) A szabadjáték létjogosultsága az IKT eszközök világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szirovicza, Fanni Anna (2023) A vizuális tehetséggondozás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balázs, Szabina (2022) Az interaktív mesekönyvek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Királyné Tóth, Renáta (2022) Az óvodáskorú gyermekek mese iránti érdeklődésének feltérképezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lőrincz, Eszter (2022) Bendek Elek munkássága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Bettina Ágota (2022) Davide Cali: Az ellenség című művének értelmezése és befogadókra gyakorolt hatásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Egyed-Gazdag, Csilla (2022) Megfér-e egymás mellett az írott és az animált mese? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Répás, Viktória Hajnalka (2022) "Melyik könyvet szeretnéd? avagy milyen szempontok alapján választanak könyvet a gyerekek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csákvári, Daniella (2022) A Milyen színű a boldogság? című képeskönyv értelmezése és hatása a kisgyermek és felnőtt befogadókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ország, Lili (2022) Tabutémák óvodáskorban, azon belül a halál téma feldolgozása képeskönyvekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyergyói, Fanni (2022) A halál téma megjelenése a gyermekkönyvekben, hatása a 3-6 éves korosztályra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nyilas, Réka (2022) A hetvenes évek és a modernkori mesék közti különbség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Anita (2022) A jó és a gonosz ábrázolása a mesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Orsolya Mária (2022) A mese hatása a gyermekekre és a gyermeki lélekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erődi, Réka (2022) A technológia hatása az óvodáskorú gyermekek szocializációjára a 21. század első évtizedében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Széni, Csenge (2022) A terápiás mesék hatása az óvodás korú gyermekekre : Aurélie Chien Chow Chine: Gaston érzelmei könyvsorozat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zana, Dóra (2021) Modern magyar gyermekirodalom az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ambrus, Mónika (2021) Szülői vélemények a mesélés tevékenységéről és jótékony hatásairól. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sárkány, Brigitta Nikolett (2021) A gyermeki fejlődés nyomon követése a Bárka Református Óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zengő, Fanni (2021) A mesék fejlesztő hatása és a meseválasztás kérdései óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Terenyi, Henrietta (2021) A mesék fejlesztő hatása, valamint olvasóvá nevelés az óvodáskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis-Molnár, Sára (2021) A mesélés hatása a gyermekek fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Siket, Anna (2021) A tündérmesék jelenkorra is érvényes üzenetei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Debóra (2020) Az Y generáció olvasási szokásai a felgyorsult világban. Nyomtatott könyv versus interaktív könyv. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Boér, Andrea (2020) Benedek Elek és a népmesék világa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Salap, Nikolett (2020) Hatásvizsgálatok: egy kortárs gyermekkönyv szöveg és képvilágának megjelenése a gyermekek rajzaiban és beszédprodukciójában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Leszkó, Anett (2020) Meseillusztrációk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűts, Boglárka Aletta (2020) Meseolvasási szokások a 3-6 éves korú gyermekek családjaiban és az interaktív mesélés megjelenése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benke, Alexa (2019) Az olvasóvá nevelés megalapozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sági, Eleonóra (2019) Az óvoda és a család kapcsolata a nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Androvics, Gitta (2019) Az óvodapedagógusok mesepreferenciáinak jellemzői. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Hodák, Eszter (2019) Hincz Gyula gyermekkönyv illusztrációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagyné Sós, Erika (2019) Kép, mese, színház. Esztétikai nevelés papírszínházi mesékkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bencsik, Róbert (2019) Mentor-mentorált kapcsolat a pályaszocializáció kezdeti szakaszában. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Alexandra Ildikó (2019) Vizuális kommunikáció vizsgálata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márton, Luca (2019) A mese hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Klement, Sára (2019) A mese hatása az óvodáskorú gyermekek érzelmi fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth-Fehér, Brigitta Zsuzsanna (2019) A mese helye régen és most. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Faragó, Mária (2019) A nonverbális jelek fontossága az óvodai mesélés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csíkos, Henriett Mária (2019) A verbális közlés és a képi ábrázolás diskurzusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Cséplő, Aliz (2019) A vízhez kapcsolódó motívumok és epizódok elemzése a tündérmesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simon, Eleonóra Klaudia (2018) A mese szerepe a gyermek személyiségfejlődésében és mesegyűjtemény. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tiralla Borsi, Zsófia (2016) Az olvasóvá nevelés folyamata és pedagógiai lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Locher, Dóra (2016) A MOME TechLab kiskakas – adaptációjának empirikus vizsgálatai óvodások és kisiskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bányász, Edit (2016) A gyermekirodalom minőségének kérdése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hatvani, Tamás (2009) Csáth Géza: Brutalitás az álomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Frák, Zsuzsa (2009) Edgar Allan Poe novellái és hatása az irodalomra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Modok, Anna (2009) „Isten elménket bezárta a térbe.” : Németh László A két Bolyai című drámájának színházi bemutatója. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kristó, Judit (2009) Szöveg - kép viszonyok az Isteni színjáték kortárs magyar illusztrációiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dongó, Rita (2009) Ányos Pál szentimentalista költészete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jankó, Andrea (2000) Arany János balladái Zichy Mihály illusztrációival. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Konrád, Mariann (2000) Huszadik századi feudalizmus kontra nők : asszonysorsok Németh László regényeiben és Federico García Lorca drámáiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Iván, Orsolya (2000) Képiség és látvány Balzac: Az ismeretlen remekmű című elbeszélésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sándor, Krisztina (2000) „Magyar táj, magyar ecsettel" : impresszionista elemek komparativ elemzése Juhász Gyula alföldi tájköltészetében és Tornyai János tájfestészetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Annamária (2000) „Mert minden igaz fentről jött és minden nehéz felfele törekszik” : racionalitás és irracionalitás kettőssége Kondor Béla és William Blake műveiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benedikty, Zsófia (2000) Szabadkőművesség, a "királyi művészet" avagy miért övezi a magyar szabadkőműves szerzőket a titokzatosság homálya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Mónika (2000) Viszonyrendszerek és állandó szerepkörök Moliere drámáiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.