Bertalan, Krisztián (2023) Csomagkézbesítő cég szimulátor fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dankó, Tibor (2019) Dinamikus pályagenerálást bemutató játékszoftver. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fejes, Krisztina (2023) „Low poly” terepasztal készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdú, Balázs (2022) FPS videójáték fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Gábor Bence (2018) Kirakós OpenCv és Qt felhasználásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsis, László Vince (2018) Társasjáték 3D implementálása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ludányi, Gergely (2017) Futball Szimulátor Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mátéffy, Kristóf (2017) A „TomoPuzzle” logikai játék elemzése és megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Viktor (2018) Sztochasztikus gráfalgoritmusok alkalmazása League of Legends e-sport adatokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Najzer, Helga (2013) 3D-s tetris megvalósítása OpenGL függvénykönyvtár segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Márton (2023) 2D-s platformer játékfejlesztés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Martin (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Pataki, Márk (2018) 3D TPS akciójáték implementálása Unityben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Piroska, András (2012) Játékfejlesztés DirectXszel és PhysXszel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ponyist, Péter (2018) Kirakós játék készítése Unity rendszerrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rambala, Dávid (2015) Játékfejlesztésben használt mesterséges intelligencia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Répási, Csaba (2019) Kártyajáték fejlesztése ASP.NET Core használatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Somogyvári, Kristóf (2017) Fillomino stratégiai játék megvalósítása Android operációs rendszerre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sonkolyos, Dániel (2017) Visual novel fejlesztése Ren'Py-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Stemler, Balázs Ákos (2019) Repülőgép szimulátor készítése Alternatív Irányítási rendszerekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szenti, Dániel (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szőts, Tamás (2017) Sportolást segítő Android alkalmazás fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sághy, Zoltán (2018) Háromdimenziós, körökre osztott táblajáték UnrealEngine 4-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Erik (2019) Mesterséges intelligencia számítógépes stratégiai videojátékhoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Béla (2019) Az Indie játékfejlesztés napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tömördi, Péter (2019) Színvakság szimulátor a kiterjesztett valóságban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.