Items where Subject is "01.02.01.06. Computer games, multi-media, augmented and virtual reality"

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]Item Type
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T
Number of items at this level: 26.

B

Bertalan, Krisztián (2023) Csomagkézbesítő cég szimulátor fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dankó, Tibor (2019) Dinamikus pályagenerálást bemutató játékszoftver. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fejes, Krisztina (2023) „Low poly” terepasztal készítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdú, Balázs (2022) FPS videójáték fejlesztése Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kis, Gábor Bence (2018) Kirakós OpenCv és Qt felhasználásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, László Vince (2018) Társasjáték 3D implementálása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ludányi, Gergely (2017) Futball Szimulátor Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mátéffy, Kristóf (2017) A „TomoPuzzle” logikai játék elemzése és megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Viktor (2018) Sztochasztikus gráfalgoritmusok alkalmazása League of Legends e-sport adatokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Najzer, Helga (2013) 3D-s tetris megvalósítása OpenGL függvénykönyvtár segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Márton (2023) 2D-s platformer játékfejlesztés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Martin (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Márk (2018) 3D TPS akciójáték implementálása Unityben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Piroska, András (2012) Játékfejlesztés DirectXszel és PhysXszel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ponyist, Péter (2018) Kirakós játék készítése Unity rendszerrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rambala, Dávid (2015) Játékfejlesztésben használt mesterséges intelligencia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Répási, Csaba (2019) Kártyajáték fejlesztése ASP.NET Core használatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Somogyvári, Kristóf (2017) Fillomino stratégiai játék megvalósítása Android operációs rendszerre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sonkolyos, Dániel (2017) Visual novel fejlesztése Ren'Py-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Stemler, Balázs Ákos (2019) Repülőgép szimulátor készítése Alternatív Irányítási rendszerekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szenti, Dániel (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szőts, Tamás (2017) Sportolást segítő Android alkalmazás fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sághy, Zoltán (2018) Háromdimenziós, körökre osztott táblajáték UnrealEngine 4-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Erik (2019) Mesterséges intelligencia számítógépes stratégiai videojátékhoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Béla (2019) Az Indie játékfejlesztés napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tömördi, Péter (2019) Színvakság szimulátor a kiterjesztett valóságban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. február 11. 01:00:34 CET.