Item where specialization "szociálpedagógia" and date of item 2023

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Á
Number of items: 24.

A

Asan, Jenifer (2023) Deviáns magatartások bemutatása és vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Boros, Péter Sándor (2023) Deviáns magatartások bemutatása és vizsgálata a gyermekek és serdülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bőthe, Vivien (2023) Bűnözés, mint deviáns viselkedés a fiatalkorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Nikolett (2023) A családi és iskolai szocializáció szerepe a pályaválasztásban és a segítő szakmák pályamotivációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gerencsér, Bernadett (2023) A család hatása a fejlődésre A nevelőszülői státusz alatt nevelkedett gyerekek kötődési problémái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Habonyi, Blanka (2023) A párkapcsolati kommunikáció összefüggése a kapcsolattal való elégedettséggel fiatal párok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halasi, Hanna (2023) A kapunyitási krízis és az azzal való megküzdés a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Alkalmazott Pedagógiai Intézet végzős hallgatói között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herédi, Hanna (2023) A cserkészet ifjúságnevelő hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Erika (2023) Válságok hatására kialakuló szociális problémák Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász, Boglárka Anna (2023) A nevelési stílusok hatása a performancia-minősítő helyzetekben jelentkező szorongásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kiss, Hanna (2023) A családi hatások szerepe a devianciák kialkaulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Annamária (2023) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészeti nevelés által A művészeti nevelés szociális készségekre és tanulási motivációra gyakorolt hatása a túrkevei általános iskolás diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kucsera, Edina (2023) Szenvedélybetegség a hozzátartozók szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kunos, Fanni Gréta (2023) Hagyományos zaklatás (bullying) megjelenése általános iskolás és középiskolás korosztályokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kővágó, Kinga (2023) Roma gyermekek szegregációja az oktatási intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Láng, Anikó (2023) Az iskolán kívül rendszeresen végzett sporttevékenység hatása serdülőkorú gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pusztay, Mirjam (2023) Idegennyelvi szorongás és önértékelés összefüggése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pákozdy, Luca Sára (2023) Az észlelt szülői nevelési stílus összefüggése a családképpel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szamosközi, Fanni (2023) Modernkori rabszolgaság: munkakényszer, azaz "kényszermunka". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szecskó, Stefánia Fanni (2023) Iskolai bántalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szücs-Hanó, Krisztina (2023) Elégedett pedagógusok, elégedett diákok – A pozitív pedagógia hatása Orosháza és környéki általános iskolai pedagógusok munkájára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamás, Márk (2023) A bűnelkövetéshez vezető okok gyermek- és tinédzser korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vereczkey, Villő (2023) Pedagógusok attitűdje diákjaik gyászfeldolgozása alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ágoston, Emese (2023) A prostitúció kialakulásának története, és magyarországi megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. szeptember 12. 12:20:06 CEST.