Asan, Jenifer (2023) Deviáns magatartások bemutatása és vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Boros, Péter Sándor (2023) Deviáns magatartások bemutatása és vizsgálata a gyermekek és serdülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bőthe, Vivien (2023) Bűnözés, mint deviáns viselkedés a fiatalkorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Nikolett (2023) A családi és iskolai szocializáció szerepe a pályaválasztásban és a segítő szakmák pályamotivációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gerencsér, Bernadett (2023) A család hatása a fejlődésre A nevelőszülői státusz alatt nevelkedett gyerekek kötődési problémái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Habonyi, Blanka (2023) A párkapcsolati kommunikáció összefüggése a kapcsolattal való elégedettséggel fiatal párok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Halasi, Hanna (2023) A kapunyitási krízis és az azzal való megküzdés a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Alkalmazott Pedagógiai Intézet végzős hallgatói között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herédi, Hanna (2023) A cserkészet ifjúságnevelő hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Erika (2023) Válságok hatására kialakuló szociális problémák Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Boglárka Anna (2023) A nevelési stílusok hatása a performancia-minősítő helyzetekben jelentkező szorongásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Hanna (2023) A családi hatások szerepe a devianciák kialkaulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Annamária (2023) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészeti nevelés által A művészeti nevelés szociális készségekre és tanulási motivációra gyakorolt hatása a túrkevei általános iskolás diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kucsera, Edina (2023) Szenvedélybetegség a hozzátartozók szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kunos, Fanni Gréta (2023) Hagyományos zaklatás (bullying) megjelenése általános iskolás és középiskolás korosztályokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kővágó, Kinga (2023) Roma gyermekek szegregációja az oktatási intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Láng, Anikó (2023) Az iskolán kívül rendszeresen végzett sporttevékenység hatása serdülőkorú gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pusztay, Mirjam (2023) Idegennyelvi szorongás és önértékelés összefüggése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pákozdy, Luca Sára (2023) Az észlelt szülői nevelési stílus összefüggése a családképpel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szamosközi, Fanni (2023) Modernkori rabszolgaság: munkakényszer, azaz "kényszermunka". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szecskó, Stefánia Fanni (2023) Iskolai bántalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szücs-Hanó, Krisztina (2023) Elégedett pedagógusok, elégedett diákok – A pozitív pedagógia hatása Orosháza és környéki általános iskolai pedagógusok munkájára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tamás, Márk (2023) A bűnelkövetéshez vezető okok gyermek- és tinédzser korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vereczkey, Villő (2023) Pedagógusok attitűdje diákjaik gyászfeldolgozása alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ágoston, Emese (2023) A prostitúció kialakulásának története, és magyarországi megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.