Adwan-Barabás, Janka (2022) A környezeti attitűd,a klímaszorongás és a Big Five személyiségjegyek összefüggéseinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Almádi, Krisztina (2022) Különböző narratív struktúrájú filmekbe való bevonódás vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Andriska, Zsófia (2022) Párkapcsolati egészségcélok a transzgenerációs folytonosság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bagi, Otília (2022) Egészségügyi dolgozók implicit attitűdjei a mentális betegségekkel élőkkel szemben a COVID 19 járvány idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bagóczki, Ramóna Mária (2022) A kapcsolati elégedettség, a szülői stressz és a páros megküzdés összefüggéseinek vizsgálata eltérő fejlődésű gyermeket nevelő szülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balla, Györgyi (2022) Az érzelmi intelligencia, a mentalizáció és a mentális állapot koronavíruson átesett és át nem esett idősek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh Péterné Adamovits, Judit (2022) Munkahelyi kiégés vizsgálata a Biztos Kezdet Gyerekházakban dolgozó munkatársak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Balázs, Csaba (2022) Az észlelt stresszel való páros megküzdés és párkapcsolati elégedettség összefüggéseinek testsúlykontroll terv végrehajtása során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balázs, Orsolya Ildikó (2022) Zene, mozgás, tánc: A flow megélése komplex környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bana, Zsófia (2022) Az otthon élménye: kvalitatív kutatás átlagostól eltérő fejlődésmenetű gyermeket nevelő szülők önszabályozási folyamatairól. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Barna, Regina (2022) Igény a rettegésre? A félelem, OCD és szorongás helye és szerepe a modern életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Beer, Noémi Irén (2022) A fiatal felnőttek pozitív személyiségfejlődése, önértékelése és pszichés jólléte rezilienciájuk és mentalizációjuk színvonalának függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Beke, Virág (2022) Az észlelt szülői bánásmód, szocioszexualitás és szexuális motiváció összefüggéseinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bessenyei, Zsuzsanna (2022) Az életkor és a depresszió hatása az észlelt memória funkciókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Beálló, Vera (2022) Időskor a modern technológiák tükrében - Kognitív képességváltozások és az okoseszköz-használattal kapcsolatos attitűd idősebb felnőttek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Biró, Csenge (2022) Az idősellátásban dolgozók segítői léttel kapcsolatos élményeinek feltárása a járványhelyzet idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Biszak, Borbála Eszter (2022) Altruistábbak-e, akik elégedettebbek önmagukkal? : az altruizmus és az önértékelés összefüggéseinek vizsgálata 18 éven felüliek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bittó, Anna (2022) A gyermekkorban észlelt szülői bánásmód kapcsolata a depresszió és a szorongás felnőttkori kialakulásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bobor, Rebeka (2022) Egyetemi hallgatók kiégésének vizsgálata az észlelt társas támogatás és az észlelt oktatói kiégés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bohus, Anna Rebeka (2022) Narratív és nem narratív filmek befogadásának összehasonlítása megértéses vizsgálatokkal és verbális szóasszociációval. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bohár, Zsófia (2022) Az apa-gyermek kapcsolattartás válást követő intenzitásának, minőségének hatása az apa önértékelésére és lelki jóllétére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Boldizsár, Dániel (2022) Sport, szorongás és a végrehajtó funkciók figyelmi komponensének összefüggése gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Born, Boglárka Anna (2022) Csereprogramban résztvevő és nem résztvevő hallgatók összehasonlítása a reziliencia, az önértékelés és a szorongás mentén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bozsó, Lilla Ilona (2022) Betegélmény és autonómia preferencia vizsgálata 2-es típusú cukorbetegeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bába, Julianna (2022) Fontos mások részéről tapasztalt felhatalmazó és irányító támogatás és az egészségmagatartás viszonya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Beáta (2022) A diabétesz distressz az egyes típusú diabétesszel élő gyermekek szüleinek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bárány, István (2022) Multitasking a televíziós műsorgyártásban: változik-e a teljesítmény két feladat együttes végzése során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csiki, Nóra (2022) Alvás és viselkedészavarok összefüggése gyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csépai-Szabó, Luca Margit (2022) A kapunyitási pánik összefüggései az identitással, a szorongással, és az észlelt társas támogatással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csók, Tünde Noémi (2022) A hallgatói kiégés vizsgálata a tanulmányi motivációval, a társas támogatással és a rezilienciával összefüggésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Darnay, János (2022) Pszichiátriai betegségek és az intelligencia kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Debreceni, Kitti Lucia (2022) Milyen mélyre hat a Mélylevegő Projekt? Egy pszichológiai ismeretterjesztéssel foglalkozó Instagram-fiók hatásának vizsgálata a mentális egészségműveltségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dunai, Judit (2022) A pozitív fiatalkori fejlődés összefüggései a neveltetés élményével, a szándékos önszabályozással és az élettel való elégedettséggel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dér, Lilla (2022) A környezettudatosság kognitív aspektusai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dömse, Adrienn (2022) Egészségértés, betegségpercepció és a társas támogatás hatása ischaemiás szívbetegek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Erdélyi, Ákos (2022) A szexuális elkövetők fontosabb klinikai jellemzőinek bemutatása, és a szexuális bűncselekményekkel kapcsolatos attitűd vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Fanni Fruzsina (2022) Az egészségügyi dolgozók mentális megterhelése a világjárvány alatt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Péter (2022) A páros megküzdés vizsgálata átlagos és átlagostól eltérő gyermeket nevelő szülők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fedor, András István (2022) A tudat "nehéz problémája" és annak empirikus kutatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér, Gábor Bendegúz (2022) Kincskeresés az információtengerben: RSVP alapú gyorsolvasási program vizsgálata középiskolai környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér, Zsóka (2022) A kiégés vizsgálata a Követelmény-Erőforrás Modell és a társas támogatás függvényében, Magyarországon és Szerbiában tanító pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fehérváry, Gabriella (2022) Akik maradtak: Magyar pedagógusok pálya-elköteleződési motivációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fejes, Dóra (2022) Dinamikus futóterápia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Anett (2022) A krónikus gerincfájdalommal élők érzelemszabályozásának, betegségpercepciójának és szorongásának befolyása a műtét utáni felépülésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Edit (2022) A zene, mint mnemotechnikai eszköz : megzenésített tananyag hatékonyságának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Viktória (2022) Az első szülésélményt és fájdalomészlelést befolyásoló tényezők vizsgálata a személyiség és környezet függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Futó, Péter (2022) A tanári kiégés vizsgálata az alvásminőség, társastámogatás és a megküzdéssel összefüggésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fábián, Anita (2022) A félelem fogalma az amygdala tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fülöp, Hella (2022) Magányos Áldozatok és Magabiztos Zaklatók - A Cyberbullying áldozatainak és zaklatóinak vizsgálata az önbecsülés és magányosság viszonylatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fürdök, Fruzsina (2022) Iskolai dolgozók diabétesz tudásának, attitűdjének és gondozással kapcsolatos magabiztosságának változása diabétesz edukációt követően. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Galaczi, Tibor (2022) A vallás és vallásosság lehetőségei és pszichológiai jelentősége a poszttraumás növekedésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Garamszegi-Hollósy, Zsuzsanna (2022) A szüléssel való elégedettség, a traumatikus szülési tapasztalat és a korai anya-gyermek kapcsolat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gubics, Flórián Csaba (2022) Implicit transzfer és szociális megismerés: én észlelek, vagy pedig engem? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gueth, Eszter (2022) Gátlási funkciók vizsgálata a borderline személyiségzavarban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyarmati, Ildikó Tímea (2022) Az episztemikus bizalom hatása az érzelmi és kognitív tényezőkre, illetve ezek kapcsolata a serdülők szerhasználati szokásaival. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gyöngyösi, Orsolya (2022) “Az az én helyem, azt senki el nem veszi tőlem” - érzelmi önszabályozási folyamatok a munkahelyen - orvosok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gábor, Tamás (2022) Az interkulturális érzékenység és a testi tudatosság személyiségbeli vonatkozásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gömöri, Sándor Csaba (2022) Az önértékelés és a szorongás kapcsolata az iskolai erőszakkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdú, Ádám Zoltán (2022) Elméleti áttekintés a szomatizációhoz, illetve testi tünet attribúciós stílus vizsgálata a társas támogatás és érzelmek tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hargitai, Véda (2022) Fényvédelmi szokások vizsgálata a testkép és a modernkori egészségféltés vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herpai, Ágnes (2022) „Ha szoktam magamban beszélni, az azt jelenti, hogy bolond vagyok?” : az önbeszéd és belső monológ vizsgálata a kognitív érzelemszabályozás, negatív automatikus gondolatok, szorongás, depresszió és jóllét tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Réka (2022) A digitális eszközök megjelenése a tanulási stílusokban és hatásuk az iskolai motivációra 18-25 évesek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Ágnes (2022) A szándékos önszabályozás és a mentalizáció folyamatának vizsgálata fiatal felnőttkorban a gyermekkorban észlelt szülői bánásmód és a társas támogatás függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Huszár, Mária Kamilla (2022) A társas támogatás, a szülői stressz és az élettel való elégedettség összefüggéseinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ispán, Dorina (2022) Gyermekkori kötődés szerepének vizsgálata a párkapcsolati működésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jaksa, Éva (2022) A gyulladásos bélbetegség (IBD) pszichés tényezőinek vizsgálata a multidimenzionális egészségkontrollhely tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jerémiás, Donát (2022) Klinikai ellátásban nem részesülő fájdalom szindrómás személyek validációs és összehasonlító vizsgálata különböző lelki tényezők szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Joóné Ladányi, Ildikó (2022) A kapunyitási pánik, a tanulmányi motiváció és a társas támogatás összefüggéseinek a vizsgálata egyetemista fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Judit (2022) A tanári motiváció és a kiégés kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász-Harsányi, Bettina Katalin (2022) A kisgyermeket nevelő édesanyák nevelési stílusának kapcsolata a társas támogatottsággal, a párkapcsolati elégedettséggel, a depresszióval és az észlelt stresszel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász-Nagy, Krisztina (2022) Négylábú és kétlábú kapcsolataink: Kutyánkkal való kötelékünk hasonlít a családtagjainkkal való viszonyunkra? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász-Nagy, Márk (2022) Vállalkozók és munkavállalók a kereskedelemben: Végrehajtó funkciók, munkamemória és reziliencia vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kalmár, Orsolya (2022) Párkapcsolatok hatásának vizsgálata a fiatal felnőttek önértékelésére, énhatékonyságára és élettel való elégedettségére nézve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kaptás, Anna (2022) A tanulmányi sikerességet meghatározó pszichológiai tényezők vizsgálata serdülőkorú gyermekekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kelemen, Fanni Zsófia (2022) A maszkviselés beszédértésre gyakorolt hatásainak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kenderesi, Mariann (2022) Mi állhat az iskolai sikeresség hátterében, avagy az iskolai sikerességet támogató pszichés erőforrások vizsgálata gimnáziumi tanulók körében egy keresztmetszeti és hosszmetszeti kutatás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Keserü, Dóra (2022) Egészségértés, egészségmagatartás összefüggései az életmóddal és a megélt szubjektív egészséggel ischaemiás szívbeteg mintán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kincses, Bettina Tímea (2022) A tánc, mint a harmonikus élet eszköze : segít-e a tánc az egészséges énkép, önbecsülés kialakításában? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Király, Emese (2022) Alvás előtti médiahasználat kapcsolata az alvásminőséggel és alváshalogatással a szorongás függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Krisztina Virág (2022) A stroke utáni emocionalizmus: Áttekintő tanulmány. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Klemm, Kata (2022) Összefüggések keresése a Big Five személyiségjegyek, az alvásminőség és az inszomnia tünetei között fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsis, Dóra (2022) Az önigazolás nyelvi megjelenése orvosok és nővérek konfliktustörténeteiben és hatása a konfliktus kimenetelére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Korosa, Györgyi Petra (2022) Párválasztást befolyásoló tényezők. Külső (kép) és belső tulajdonságok (szöveg) hatásának vizsgálata a párválasztási döntések során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kosik, Edit (2022) Szorongató alvás : az érzelmi állapot és az alvás összefüggéseinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kostyál, Kata (2022) Reziliencia, szomatizáció és akkulturatív stressz összefüggésének vizsgálata, anyaországukban és külföldön élő személyek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Dóra (2022) A technológia attitűd és diabétesz distressz összefüggései 5-14 éves gyerekek szülei körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Fanni Mercédesz (2022) Az emlékezet objektív és szubjektív mérőeszközeinek összefüggései, illetve a szubjektív alvásminőséggel való kapcsolat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kulik, Barbara (2022) Pszoriázisosos betegek pszichológiai jellemzői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kácán, Balázs (2022) Mindfulness és Közösségi Média Függőség vizsgálata, a FoMO, a Társas Összehasonlítás és az Önértékelés bevonásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kéri, Éva Krisztina (2022) Az elvált apa szülőséghez való viszonyának összefüggése a társas támogatással, illetve az észlelt stresszel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kónya, Laura Zita (2022) Az igazságos világba vetett hit mértékének kapcsolata a kontrollhellyel, a jólléttel, és az élettel való elégedettséggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Laczkó, Brigitta Mária (2022) A kiégés és a munkahelyi tényezők összefüggéseinek vizsgálata gyógypedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lajkó, Borbála (2022) Kézmozgásos és kérdőíves mérések a művészetterápiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lenner, Biborka (2022) A vizsgaszorongás vizsgálata a ruminációval és az önegyüttérzéssel összefüggésben középiskolai tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Leposa, Linda (2022) Serdülőkori reflektív funkció összefüggései kötődéssel, érzelemszabályozással és társas kapcsolatokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Leskó, Luca Kata (2022) A kapcsolati kötődés, az érzelmi intelligencia, az önértékelés és az észlelt társas támogatás összefüggéseinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Martos, Renáta (2022) Mentalizációs hibák a szorongás hátterében - szociális szorongás, reziliencia és empátia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Melli, Krisztina (2022) Az egészségszorongás kapcsolatvizsgálata a generalizált szorongással, testi attitűddel, valamint az észlelt társas támogatás mértékével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mihály, Nikoletta Zsuzsanna (2022) A kapunyitási pánik jelenségének vizsgálata fiatal felnőttek körében a reziliencia, a depresszió és az életcélok elérésének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mikházi, Mónika (2022) Szemmozgás paraméterek vizsgálata enyhe kognitív zavarral rendelkezők esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Gabriella Viktória (2022) A szorongás, az önértékelés és a közösségi médiahasználat összefüggéseinek vizsgálata a kapunyitási pánik időszakában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márton, Emese (2022) A zenélés kreatívabbá tesz? A divergens gondolkodás mérésének új, online lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mátyás, Anna (2022) A szülői stressz és erőforrások vizsgálata az eltérő fejlődésű gyermekek szülei körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Müller, Vanessa (2022) A digitális eszközhasználat és a felsőoktatási lemorzsolódás összefüggései a felnőttkori figyelemhiányos hiperaktivitás tüneteivel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Barbara Ildikó (2022) Az iskolai kiégés kapcsolata az iskolai jólléttel, az észlelt társas támogatással, az önértékeléssel és a szociálisprobléma-megoldással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Ágnes (2022) Flow és személyiség vizsgálata a sport tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nedreu, Angelika (2022) A reziliencia és az észlelt társas támogatás szerepe a szülői stressz kezelésében atipikus és tipikus fejlődésű gyermekeket nevelő szülők/gondviselők esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nádor, Zea Afrika (2022) Klasszikus és nem-lineáris narratív struktúrájú filmek befogadásának vizsgálata: bevonódás, verbális asszociációk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Gerda (2022) A koronavírussal kapcsolatos élmények vizsgálata a mentális egészségre vonatkozóan. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Zsuzsanna (2022) A problémás elektronikus médiahasználat összefüggései a szociális hatékonysággal és a tanulmányi teljesítménnyel az alvászavar mediációján keresztül középiskolás diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Palotás, Dóra Annamária (2022) A flow, a stressz, a perfekcionizmus és az aggódás kapcsolata a tánccal - hobbi- és hivatásszerű táncosoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Norina (2022) A szülő nevelési stílusa, élettel való elégedettsége és internethasználata, valamint ezek összefüggése gyermeke internetezési szokásaival. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Perényi, Dóra Roberta (2022) Csak a húszéveseké a világ? Időskori reziliencia és a protektív tényezők vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Princz, Andrea (2022) A versenysport és a reziliencia összefüggéseinek vizsgálata serdülőkorú fiatalok körében. Az észlelt stressz, a megküzdési stratégiák és a szülői bevonódás szerepe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pálvölgyi, Eszter (2022) A szülői szerep és a képernyő-alapú médiaeszközök kapcsolata az önszabályozással óvodás korú gyermekkel rendelkező családokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Racskai, Ágnes (2022) Társállatok és embertársak. Empátia, alapvető pszichológiai szükségletek, érzelemtulajdonítás és a társállathoz való kötődés vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rovó, Zsanett (2022) A Covid19-járvány és a szorongás összefüggésének vizsgálata a személyiségtípusok és a kontroll attitűd függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rozsnyay, Anna (2022) A kötődési kapcsolatok és az anyai bánásmód diszfunkcionális attitűdökre és kapcsolati elégedettségre gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz, Sarolta Katalin (2022) A szubjektív memóriát befolyásoló tényezők és a kognitív teljesítmény kapcsolata időskorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Saródi, Szilvia (2022) Az önsegítés lehetséges útjai bőrbetegeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sass, Petra Orsolya (2022) Akarsz-e játszani? avagy kik vagyunk, ha játszunk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simon, Tamás (2022) Az interkulturális érzékenység mintázatai az akkulturációs stresszel, általános jólléttel és a szomatizációra való hajlammal összefüggésben külföldön élők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sipos, Anita (2022) Az ártalmas gyermekkori tapasztalatok, a mentalizáció, és a maladaptív álmodozás kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Stadler, Dalma (2022) A szomatizáció és az akkulturációs stressz kapcsolatának vizsgálata külföldön és anyaországukban élő személyek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Attila Álmos (2022) Az alvásminőség összefüggésésének vizsgálata az érzelemmegértéssel és az érzelemszabályozás képességével a 18-25 éves korosztály körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Balázs (2022) Természetalapú pszichológiai intervenciós módszerek alkalmazásának lehetőségei a post-COVID mentális zavarok esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Gergely Zoltán (2022) Az alvásminőség és az elektronikus médiahasználat összefüggéseinek feltárása a munkarend tükrében a 34-45 év közötti személyek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Luca Ági (2022) A szorongás és a depresszió kapcsolata a végrehajtó funkciókkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Márta (2022) A relaxáció szerepe a fájdalompercepcióban, a jóllét és a depresszió szintjében krónikus fájdalommal élők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Teodóra (2022) Perspektívák a zenei jelentéskeresésben. Állásfoglalás az interakció fontossága mellett. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Vanda (2022) A pozitív fiatalkori fejlődés összefüggése a szülői melegséggel, az észlelt iskolai teljesítménnyel és elégedettséggel és a dohányzás, alkohol- és egyéb drogfogyasztási szokásokkal serdülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabóné Gubisi, Erzsébet (2022) Az álhírek felismerése és összefüggése a kognitív hibázással, az egyéni kognitív stílusokkal és a COVID oltások felvételével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szalay, Álmos (2022) Az egészségmagatartás háttértényezői és a pszichológiai alapszükségletek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szalkai, Anna (2022) Metafora értelmezés óvodás és kisiskolás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szigetvári, Krisztina (2022) A lelkiállapot javítására szomatikus módszereket alkalmazó személyek terápiás tapasztalatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Számadó, Petra Laura (2022) Az episztemikus bizalom, bizalmatlanság és hiszékenység kérdőív magyar adaptációja serdülőkre és fiatal felnőttekre vonatkozóan. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szász, József András (2022) Miként hathat a párkapcsolati megküzdés a párkapcsolattal és élettel való elégedettségre? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szöllősi, Katalin (2022) A munkahelyi erőforrások – követelmények és megküzdés kapcsolata a kiégéssel a pedagógus pályán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Gábor Zsolt (2022) A pszichológiai alapszükségletek és a stresszel való páros megküzdés tapasztalatainak hatása a személyes jóllétre a COVID-19 járvány időszakában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sági, Ádám Zsombor (2022) Nemzedékről nemzedékre - A nevelés, énhatékonyság és problémamegoldás transzgenerációs lenyomatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sándor, Judit (2022) A fejlődési szemlélet és az intrinzik motiváció kapcsolata sportolóknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Viktor (2022) A tanulmányi eredmény mögött megbújó pszichés erőforrások vizsgálata magyar egyetemisták körében és azok összefüggése a halogatással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tamás, Fanni (2022) A Dark Triád személyiségvonások vizsgálata a kötődés és az empátia összefüggésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Toásó, Tímea Mária (2022) Egészségcélok vizsgálata: a páros megküzdés minősége, a célokkal kapcsolatos stressz és a párkapcsolati elégedettség kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tápai, Ramóna (2022) Személyes egészségcélok a fontos másokkal való kapcsolat kontextusában – Hogyan kapcsolódik össze a motiváció, a fontos másoktól kapott támogatás, a cél elérésének hatása a fontos kapcsolatokra és az élettel való elégedettség? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóta, Ninetta (2022) Meddő férfiak körében alkalmazott paramedikális tanácsadás hatásai a megküzdési módokra, az önértékelésre, a stresszre, a depresszióra, a szorongásra és a társas támogatás növelésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Adrienn (2022) Egészséggel kapcsolatos célok és fontos helyek együttes vizsgálata. Egészséggel kapcsolatos fontos helyek élményei és lelki egészség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Enikő (2022) Egyetemi hallgatók kiégésének vizsgálata a Követelmény-Erőforrás Modell segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Fanny Zsuzsanna (2022) Tinder-felhasználók szociodemográfiai helyzetének és motivációinak összefüggése az önértékeléssel és a testképpel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Orsolya (2022) Tanári munkaértékek vizsgálata a kiégés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Ábrahám (2022) Kapunyitási pánik és hallgatói kiégés a társas kapcsolatok és a reziliencia függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Alexandra (2022) „Betegségem tükrében” – A PCOS befolyása az életminőségre, az önértékelésre, a megküzdésre és a nőiesség megélésére a testkép vonatkozásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Alexandra (2022) A krónikus vesebetegséggel élők betegségismerete és a Chronic Kidney Disease Knowledge Survey magyar nyelvű validálása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vargáné, Máté Zsuzsa (2022) A pedagógus pálya vonzása és kihívása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vereczkey, Katalin (2022) A kötődési stílusok, társas támogatás és a média szerepének összefüggése a szorongással, depresszióval és észlelt stresszel a COVID-19 járvány első hulláma alatt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vlasics, Kitti (2022) Élet a lupussal. Az SLE és egyes pszichológiai tényezők közötti összefüggés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vona, Dorottya (2022) Az állatokkal folytatott rendszeres interakció hatásainak vizsgálata a 16 és 25 év közötti fiatalok érzelmi intelligenciájára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vécsei, Szilvia (2022) Az egészségcélokban való párkapcsolati együttműködés összefüggései a célokban való haladással, a párkapcsolati elégedettséggel és az élettel való elégedettséggel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zerebélyi, Rebeka (2022) Valóságon innen és túl - empátia és abszorpció az asztali szerepjátékosok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ádám, Enikő Nikolett (2022) 1-es típusú cukorbeteg gyermekek óvodai és iskolai gondozása, pedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ódor, Evelin (2022) Iskolai teljesítményt befolyásoló pszichológiai tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ördögné Suhajda, Klaudia (2022) Gyermekvárás a korona árnyékában : a COVID-19 járvánnyal kapcsolatos szorongás és pszichológiai aspektusai a várandós nők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.