Item where specialization "pedagógiai értékelési szakértő" and date of item 2002

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | K | M | P | R | S | T | V
Number of items: 31.

A

Ambrus, Dénes (2002) A függvényfogalom fejlődése az általános iskola felső tagozatán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Borsos, Márta (2002) A matematika feladat megoldó készség fejlődése a szekszárdi Bezerédj István Közgazdasági Szakközépiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bunda Péterné Károlyi, Julianna (2002) Szakközépiskolai és szakmunkástanulók véleménye tanáraikról kérdőíves vizsgálat alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bunda Péterné Károlyi, Julianna (2002) A mi tanáraink... Szakközépiskolai és szakmunkástanulók véleménye tanáraikról kérdőíves vizsgálat alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Vilmosné (2002) A feladat összetettségének hatása a mértékváltási készségek működésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánkuti, Zoltánné (2002) Tanulási motívumok és a matematikatudás változása a 9. évfolyam első félévében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csenki, József (2002) A tanulási módszerek, attitűdök és motiváció hatása a kémia tantárgyban elért teljesítményekre és osztályzatokra nyolcadik osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csereklyei, Ildikó (2002) A helyesírás és a számítógép-használat összefüggései egy fővárosi középiskola 10. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csertő, István (2002) Az iskolai versengés egyes jellemzői a Gy. Szabó Béla Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dallosné Rozgonyi, Erzsébet (2002) Az összefüggés-megértés helyzete egy óvodai vizsgálat tükrében öt-hatéves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete, Zoltán (2002) Versengés az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gaál, Endréné (2002) Az összefüggés-megértés fejlesztése, mérése, és az eredmények értékelése a Pusztamonostori ÁMK Általános Iskola 7. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Horváthné Dr. Hidegh, Anikó (2002) Egy iskola intézményi szintű értékelése a pedagógiai program tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kakusziné Körtvélyesi, Anikó (2002) Agresszió megjelenési formái középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korponainé Vaslaki, Judit (2002) A forrásközpontú könyvtár megvalósításának lehetőségei (A Szent István Általános Iskolában egy vizsgálat alapján). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Béla (2002) Kecskeméti 9. évfolyamos szakiskolai tanulók attitűd vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ildikó Mária (2002) Összefüggés-megértés vizsgálatok nyolcadik osztályosok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Mária (2002) Középiskolai tanulók százalékszámítással kapcsolatos számolási készségének kritériumorientált értékelése és a közeli transzfer hatásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnár, Hajnalka (2002) A különböző településtípusok iskoláinak 14 éves tanulói körében a versengés megnyilvánulása, különös tekintettel a testnevelés és sport területére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palotás, Károly (2002) Matematika tudásmérés általános iskola 4. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Vilmosné (2002) Az értékstruktúra alakulása 14-16 éves szakmunkástanulók körében, figyelemmel a középiskola értékalakító hatásaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ruppáner, János (2002) Összefüggés-megértés képességének fejlesztése tanórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarusi, Etelka (2002) A tesztszorongás összefüggései a motivációval és a teljesítmény-attribúcióval. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schlett, Zoltán (2002) A számítógépes táblázatkezelési ismeretek mérése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szili, Imre (2002) Végzős középiskolai tanulók informatikatudása az ECDL elméleti moduljának tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Erzsébet (2002) Az összefüggés-megértési készség fejlesztése a fizikaórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sződi Sándorné Süle, Éva Anna (2002) A szöveges feladatok megoldásának összefüggése az olvasásmegértéssel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Terényi, Antalné (2002) Versengés az általános iskolák között. Egy vizsgálat tapasztalatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tihor, Lászlóné (2002) Történelem tudás és az induktív gondolkodás kapcsolata 6. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Géza (2002) Földrajzi témájú sorképzéses feladatok pontozási problémái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Velkeyné Palócz, Erika (2002) Trigonometria tudásszintmérő a középiskolák 11. évfolyama számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 29. 14:09:56 CET.