A tanulási módszerek, attitűdök és motiváció hatása a kémia tantárgyban elért teljesítményekre és osztályzatokra nyolcadik osztályos tanulók körében

Csenki, József (2002) A tanulási módszerek, attitűdök és motiváció hatása a kémia tantárgyban elért teljesítményekre és osztályzatokra nyolcadik osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2002_csenki_jozsef.pdf] PDF
2002_csenki_jozsef.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (24MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Pedagógiai Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

pedagógiai értékelési szakértő

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Józsa, Dr. Krisztián
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2016. Apr. 16. 14:40
Last Modified: 2016. May. 23. 09:31
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56161

Actions (login required)

View Item View Item