Csenki, József (2002) A tanulási módszerek, attitűdök és motiváció hatása a kémia tantárgyban elért teljesítményekre és osztályzatokra nyolcadik osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2002_csenki_jozsef.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (24MB) |
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Specialization
pedagógiai értékelési szakértő
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Józsa, Dr. Krisztián
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2016. Apr. 16. 14:40 |
Last Modified: | 2016. May. 23. 09:31 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56161 |
Actions (login required)
View Item |