Csík, Erika (2019) A matematikai eszköztudás, és néhány háttértényező összefüggései egy általános iskola matematika és német tagozatán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Götz, Alexandra (2019) Óvodások szociálisprobléma-megoldásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Héreginé Nagy, Márta (2019) Tudásvásár az általános iskolában : az aktív tanulás alkalmazásának empirikus vizsgálata pedagógusok és tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhászné Fekete, Angéla (2019) Írásbeli szövegalkotás fejlettségének és fejlődésének vizsgálata a 6. és 8. osztályos német célnyelvi mérés eredményei alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Gabriella (2019) Figyelem-és/vagy tanulási zavarral vagy nehézséggel küzdő 3. és 4. osztályos gyermekek osztályon belüli kapcsolatrendszerének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács Demeter, Vivien (2019) A szociálisprobléma-megoldás vizsgálata 12 és 18 évesek testvéri kapcsolatainak tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Zsuzsa (2019) Az Országos kompetenciamérés megítélésének, érzékelt hatásainak vizsgálata pedagógusok körében Csongrád megye általános és középfokú iskoláiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Roszik, Dóra (2019) A pedagógia és a pszichológia tantárgyak oktatásának hatása a családideál alakulására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sarkadi, Julianna (2019) Óvodapedagógus pályaszocializáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Rebeka (2019) A családi és bölcsődei nevelés közötti átmenet hatása a kisgyermekek érzelmi és szociális kompetenciájának fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szamosújvári, Bernadett (2019) A pedagógiai értékeléssel kapcsolatos ismeretek, a formatív értékelés alkalmazásának jellemzői pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szegedi, Erika Beáta (2019) 11-12. évfolyamos diákok véleménye az iskolai közösségi szolgálat (IKSZ) teljesítéséről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zsiga, Vivien (2019) Társas helyzetek összehasonlítása az osztályon belül és a közösségi oldalakon 8. évfolyamban, és a szülői kontroll vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.