Kovács, Gabriella (2019) Figyelem-és/vagy tanulási zavarral vagy nehézséggel küzdő 3. és 4. osztályos gyermekek osztályon belüli kapcsolatrendszerének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2019_kovacs_gabriella.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (642kB) |
English title
Classroom relations of 3rd and 4th grade students with attention deficit disorder and/or learning disability
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Pásztor-KOvács, Anita
oktató
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities) |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2020. May. 28. 13:41 |
Last Modified: | 2020. May. 29. 08:08 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87233 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |