Bata, Noémi (2018) Óvodáskorú gyermekek viselkedésének vizsgálata a Képességek és Nehézségek kérdőív használatával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Etelka (2018) A Z generáció olvasási és egyéb szabadidős tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bögös, István (2018) Roma diákok énképe, jövőképe és tanulási eredményessége az iskolai környezet tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csizmadi, Csilla (2018) Médiahasználat és médiaműveltség megjelenése az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér, Orsolya (2018) A perfekcionizmus és a szociálisprobléma-megoldás kapcsolata serdülők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Földi, Fanni (2018) A szövegértés és a zenei képességek összefüggésének vizsgálata tanulásban akadályozott tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gyurcsik, Anita (2018) Az államnyelv tanítása a vajdasági magyar tannyelvű iskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ignác, Szilveszter (2018) Papír- és számítógép-alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata matematika területén magyar és határon túli kisiskolás diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Megyesi, Fanny Aranka (2018) Természettudományok tanulásának motivációi és a tudás kapcsolata a 4. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ruskóné Imre, Szilvia Valéria (2018) 4. és 8. évfolyamos tanulók iskolai kötődésének és problémamegoldásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tarkóné Strifler, Anita (2018) A nemverbális kommunikáció vizsgálata 11-14 éves diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Turóczyné Tóth, Tünde (2018) A televíziózás, az internethasználat és az agresszív viselkedés kapcsolatának vizsgálata 15-22 éves középiskolások körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Törökné Bajkán, Éva (2018) Kollégiumi ellátásban részesülő hátrányos helyzetű diákok és szüleik véleménye az iskoláról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vajda, Patrícia (2018) Egyetemi hallgatók német nyelvtanulási stratégiáinak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.